فناوری‌های نوین بانکی از نان شب واجب تر است

نمایه بانک : مدرس بانکداری الکترونیک معتقد است که دنیای بانکداری الکترونیک دنیای بسیار وسیعی شده است و اطلاعات ما در این زمینه نیازمند آن است که هر روز تغییر کند و اطلاعات جدیدتری جایگزین آنها شوند تا بتوانیم خود را با سیستم دیجیتال و سیستم الکترونیک بانکداری به روز کنیم.
  • دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 14:42
به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از فابا نیوز ، بهروز پروین (کارشناس سابق بانک ملی و مدرس بانکداری الکترونیک) درباره اهمیت فرهنگ‌سازی و آموزش در زمینه بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال گفت: آموزش به بدنه بانکی کشور درباره تازه ترین تغییر و تحولات در صنعت بانکداری جهان اهمیتی انکارناپذیر دارد، چرا که این افراد هستند که منتقل کننده این تغییرات به جامعه هستند.
 
وی افزود:  این بدنه بانکی ما است که می توانند به صورت مویرگی اطلاعات و فناوری بانکی و بانکداری الکترونیک را به جامعه منتقل کنند و آن را به گونه ای به جامعه تزریق کنند.
 
پروین تاکید کرد: بهترین روش انتقال تازه‌ترین تحولات و تغییرات در عرصه  بانکداری به بدنه جامعه آموزش به کارمندان زیر مجموعه بدنه بانکی کشور است.
 
وی تاکید کرد: دنیای بانکداری الکترونیک دنیای بسیار وسیعی شده است و اطلاعات ما در این زمینه نیازمند آن است که هر روز تغییر کند و اطلاعات جدیدتری جایگزین آنها شوند تا بتوانیم خود را با سیستم دیجیتال و سیستم الکترونیک بانکداری به روز کنیم.
 
پروین تاکید کرد: اهمیت به روز بودن بدنه بانکی با تغییرات عرصه فناوری‌های نوین در جهان، مانند نان شب است و مثل غذا است، صنعت بانکداری باید به بانکداری الکترونیک و دیجیتال تجهیز شود و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست، بانکداری الکترونیک مانند پوشش است و اگر این پوشش نباشد در برابر کوچکترین ضربه‌ها آسیب می‌بیند.
 
وی تاکید کرد: بانکداری الکترونیک و دیجیتال یک نوع سپر است که از اطلاعات و امنیت بانکداری محافظت می کند و آن را در برابر چالش ها و حملات سایبری احتمالی محافظت می کند.
 
وی افزود: خوشبختانه از بانکداری سنتی فاصله گرفته ایم و از بانکداری سنتی گذر کرده ایم.  در عین حال، نیازمند آن هستیم که بانکداری الکترونیک و دیجیتال را بسط دهیم و همچنان نیازمند توسعه و تغییر هستیم.
 
 

ثبت نظر

ارسال