قطع موقت سامانه 1557 بانک سپه

نمایه بانک : سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه (1557) به منظور اصلاح و ارتقاء از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 27 آبان به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد.
  • شنبه 26 آبان 1397 ساعت 2:57

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک سپه ، سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه (1557) وظیفه پاسخگویی به سؤالات مشتریان و دریافت نظرات آنان در خصوص خدمات بانک را بر عهده دارد، این مرکز به‌صورت (Contact Center) بوده و با کانال‌های ارتباطی (تلفن، پیامک، ایمیل و صندوق صوتی) پاسخگوی مشتریان بانک سپه می‌باشد.


ثبت نظر

ارسال