طراحی مانی کارت ملت براساس مفهوم واقعی کارت اعتباری (تجدیدپذیری)

نمایه بانک : "مانی کارت ملت" یکی از کارتهای اعتباری بانکی است که به معنای واقعی یک کارت اعتباری تجدیدپذیر است ، این کارت قابل اختصاص به آن دسته از اشخاص حقیقی است که توانایی بازپرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود در هر ماه بصورت یکجا را خواهند داشت.
  • سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 13:46
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، "مانی کارت ملت" یکی از کارتهای اعتباری بانکی است که به معنای واقعی یک کارت اعتباری تجدیدپذیر است ، این کارت قابل اختصاص به آن دسته از اشخاص حقیقی است که توانایی بازپرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود در هر ماه بصورت یکجا را خواهند داشت.
 

از ویژگیهای مهم مانی کارت می توان موارد زیر را نام برد:

1. کارت اعتباری تجدیدپذیر و تقسیط ناپذیر 
2. سود تسهیلات پایین ( از صفر تا ۱.۵ درصد در ماه متناسب با انتخاب نوع کارت ) 
3. مدت اعتبار کارت ۳۶۵ روز 
4. صدور صورتحساب ماهیانه جهت بازپرداخت کل مانده بدهی 
5. امکان استفاده به دفعات (به شرط بازپرداخت صورتحساب ماهانه)  در طول دوره ۱۲ ماهه 
6. تامین نقدینگی مورد نیاز مشتری در طول ماه 
7. سقف مبلغ کارت  ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال 
8. در دو نوع عمومی ( قابل استفاده در تمامی پایانه های فروشگاهی سراسر کشور) و اختصاصی برند ( قابل استفاده صرفاً درپایانه های فروشگاهی طرف قرارداد با بانک با قابلیت اخذ کارمزد بازاریابی از شریک تجاری) 
 
با این ویژگی ها که برشمرده شد ، دارندگان مانی کارت ملت می توانند هر ماه با استفاده از اعتبار کارت خود و تا سقف مبلغ کارت، از تمامی پایانه های فروشگاهی در سراسر کشور خرید  کنند.  درواقع این محصول به منظور رفاه مشتریان و خرید آسان در طی ماه طراحی شده است که در صورت بازپرداخت مانده بدهی توسط ایشان پس از دریافت صورتحساب، امکان استفاده مجدد از اعتبار کارت بصورت مستمر و ماهیانه در طول یکسال برای دارنده کارت فراهم خواهد بود.
 
*  این محصول دارای تنوع، امکان انتخاب استفاده کنندگان از این کارت ها را فراهم آورده و مشتریان این کارت مناسب ترین گزینه را انتخاب می کنند. همانطور که در جدول زیر گزینه های متفاوت را مشاهده می کنید:  

 
نرخ ماهانه مانی کارت  مدت سپرده گذاری
نوع سپرده گذاری
میزان اعتبار
اسقف مبلغ کارت
۳ ماهه
 
حساب سپرده  کوتاه مدت ارزش
(سودسپرده: ۰.۰۱ درصد در سال)
۲ برابر معدل
 
۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۶ ماهه ۴ برابر معدل
%۱.۲۵ ۳ ماهه ۳.۳۳ برابر معدل
۶ ماهه ۶.۶۶ برابر معدل
%۱.۵ ۳ ماهه ۵ برابر معدل
۶ ماهه ۱۰ برابر معدل

 

ضمنا  این نکته جالب توجه است که مانی کارتهایی که بصورت گروهی و با تضمین سازمان مربوطه صادر می شوند، نیازی به سپرده گذاری ندارند. 
همچنین نرخ سود مانی کارت اختصاصی ویژه برند، صفر درصد بوده و محل استفاده از مانی کارت ملت اختصاصی برند با هر عنوان ، محدود به پایانه های پذیرندگان طرف قرارداد همان شریک تجاری است.
 
 

ثبت نظر

ارسال