مزایده فروش شرکت کشت و صنعت و دامپروری دشت چشمه بناب برگزار می شود

نمایه بانک : بانک ملی ایران با هدف سرعت بخشی به روند واگذاری اموال مازاد و تحقق اهداف دولت سیزدهم برای کاهش تصدی گری بانک ها،مزایده سراسری نوبت دوم واگذاری سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری دشت چشمه بناب را برگزار می کند.
  • سه شنبه 14 آذر 1402 ساعت 16:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی در نظر دارد یک میلیون و 600 هزار سهم معادل صد در صد سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری دشت چشمه بناب را با قیمت پایه 11 هزار و 380 میلیارد ریال با شرایط درج شده در «تعهدنامه شرکت در مزایده» از طریق سامانه تدارک الکترونیکی دولت(ستاد ایران) به صورت نقد به فروش برساند.

 

این مزایده ساعت 12 مورخ 11 آذرماه لغایت 7 دی ماه سال جاری برگزار  می شود.مهلت دریافت اسناد مزایده نیز از ساعت 12 مورخ 11 آذرماه تا ساعت 19 مورخ 27 آذرماه سال جاری است.

 

همچنین مهلت ارائه پیشنهاد و شرکت در این مزایده نیز از ساعت 12 مورخ 11 آذرماه تا ساعت 19 مورخ 7 دی ماه سال جاری تعیین شده است.

 

پاکت های الکترونیکی  این مزایده نیز ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 10 دی ماه بازگشایی می شوند.

 

یادآور می شود امکان شرکت در مزایده برای علاقمندان بدون دریافت اسناد مزایده میسر نیست، از این رو متقاضیان گرامی باید جهت شرکت در مزایده تا قبل از اتمام تاریخ مهلت دریافت استاد مزایده(ساعت 19 مورخ 27 آذرماه سال جاری) نسبت به دریافت اسناد مزایده از طریق سامانه تدارک الکترونیکی دولت(ستاد ایران) اقدام کنند.

 

علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 60994040 تماس حاصل کنند و یا با ارسال عدد2 به شماره تلفن 10004885 از طریق پیامک اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

 

همچنین علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مزایده به سایت بانک ملی ایران به آدرسwww.bmi.ir بخش مناقصه و مزایده،مزایده سراسری(نوبت دوم سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری دشت چشمه بناب سهامی خاص) و یا مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد ایران) به آدرسwww.setadiran.ir بخش مزایده،مزایده دستگاه اجرایی،مزایده گر،مزایده شماره 1002091218000007 اموال منقول) مراجعه کرده و یا به اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک ملی ایران به آدرس تهران خیابان فردوسی،ادارات مرکزی،ساختمان فردوسی طبقه اول مراجعه  حضوری کنند.


ثبت نظر

ارسال