نتایج پرگل تیم های فوتسال بانک ملت در جام ولایت

نمایه بانک : درمسابقات فوتسال جام رسانه ها (ولایت) که با هدف تعمیق روابط دوستانه میان رسانه ها و ایجاد فضای رقابت و نشاط برگزار شد ، بانک ملت با دو تیم در این بازیها حضور یافت و با نتایج درخشان پرگل تیم برنامه نود (شبکه سه سیما) و خبرگزاری تسنیم را شکست داد.
  • پنجشنبه 26 مهر 1397 ساعت 10:36

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، روز نخست از جام رسانه ها (ولایت) با حضور علی اکبر صارمیان مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی و محسن خوشنویسان معاون رسانه این اداره کل برگزار شد، و دو تیم فوتسال بانک ملت (بانک ملت 1 و بانک ملت 2) هر کدام به مصاف رقیبان خود تیم های برنامه نود (شبکه سه سیما) و خبرگزاری تسنیم رفتند و در هر کدام از این بازیها با نتیجه 4 بر 1 تیم مقابل را بردند.

این دوره از مسابقات با حمایت بانک ملت برگزار می شود و تیم های فوتسال از رسانه های کشور (خبرگزاری ها- پایگاه های خبری – رسانه های مکتوب – رسانه های دیداری و شنیداری) در دیدارهایی دوستانه به رقابت می پردازند.

به گفته دبیر اجرایی این مسابقات، دوره مقدماتی مسابقات جام رسانه ها به مدت ده روز در فرهنگسرای رسانه تهران برگزار می‌شود و 40 تیم در 8 گروه در آن شرکت دارند. در مراسم افتتاحییه، یاد و خاطره بهرام شفیع مجری و گزارشگر ورزشی نیز گرامی داشته شد.


ثبت نظر

ارسال