هشدار به مشتریان در خصوص شگردهای متداول کلاهبرداری/ به‌روز رسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد

نمایه بانک : بانک پاسارگاد برای افزایش سطح آگاهی‌ عمومی و انجام اقدامات پیشگیرانه، در خصوص شگردهای جدید کلاهبرداری هشدار داد.
  • پنجشنبه 8 شهریور 1397 ساعت 11:24

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، یکی از شیوه‌های متداول در ارتکاب جرائم و کلاهبرداری به صورت تلفنی، پیامکی و انتقال وجوه توسط مشتریان از طریق انتقال وجه کارت به کارت است که به بهانه‌ برنده شدن جوایز در مسابقات گوناگون، افراد را پای دستگاه عابربانک کشانده و با فریب افراد به صورت تلفنی در همان لحظه و یا دریافت کلیه اطلاعات مربوط به حساب افراد در مراحل بعدی، حساب شهروندان را تخلیه می‌کنند. در این گونه کلاه‌برداری‌ها معمولاً نقل و انتقالات در ایام تعطیل صورت ‌می‌گیرد.

جهت جلوگیری از این جرائم، بهتر است مشتریان در وهله‌ی اول تحت تأثیر اقدامات فریبکارانه مجرمان قرار نگیرند و به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند. با فعال کردن خدمات پیامکی از نقل و انتقالات و تراکنش‌های کارت مطلع شده و در صورت مشاهده‌ی موارد مشکوک، اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین در صورت لزوم برای مسدود کردن حساب یا غیر فعال کردن کارت عابربانک، از خدمات همراه بانک یا بانکداری مجازی بانک پاسارگاد استفاده کنند. همچنین مسدود کردن کارت از طریق مراجعه به عابر بانک‌های بانک پاسارگاد و استفاده از خدمات بدون کارت بانک نیز ممکن است.

مشتریان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند. 

به‌روز رسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند؛ به منظور انجام عملیات ارتقا و پشتیبانی، سامانه سوئیچ‌ کارت این بانک، در تاریخ 8 شهریور 1397 ، بین ساعات 3 الی 5 بامداد، ممکن است با اختلالاتی مواجه شود.

این اقدامات با هدف ارائه‌ی خدمات به‌روز و شایسته به مشتریان گرامی صورت گرفته و در حداقل زمان ممکن پایان می‌یابد.

 


ثبت نظر

ارسال