همایش احسان و همدلی به میزبانی بانک پارسیان برگزار شد

نمایه بانک : همایش احسان و همدلی به میزبانی و حمایت بانک پارسیان و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سازمان برنامه و بودجه، سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، بیمه ایران، بنیاد احسان، بنیاد رودکی و بانک توسعه تعاون برای کمک به مردم زلزله زده اندیکا، لالی و بازفت برگزار شد.
  • چهارشنبه 19 آبان 1400 ساعت 9:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، این همایش با حضور هنرمندان و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود و مدعوینی از استان خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اصلی تالار وحدت در این برنامه حضور داشتند که همزمان شبکه استانی خوزستان نیز پخش این برنامه را بصورت زنده از شبکه محلی همین استان پوشش داد.


در ابتدای مراسم، بهرام هنرپرور، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، به نمایندگی از دکتر پرویزیان، مدیرعامل این بانک ضمن خوشامدگویی، به رسالت و مسئولیت های اجتماعی بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: بانک پارسیان در همه مقاطع به ویژه در زمان بروز حوادث و بر حسب وظیفه و رسالت مسئولیت‌های اجتماعی خود در کنار هموطنان خود حضور داشته است تا در شرایط سخت ناشی از حوادث و بحران ها بتواند اندکی از آلام آنان را بکاهد.


وی با اعلام برخی از مصادیق مسئولیت های اجتماعی بانک از جمله طرح گازرسانی به مناطق محروم گفت: بانک های خصوصی بر حسب وظیفه نوع دوستی همواره نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود اهتمام لازم را داشته اند.


تقدیر معاونین سازمان برنامه و بودجه و بنیاد احسان از بانک پارسیان


در ادامه این همایش دکتر حمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه ضمن قدردانی از دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، گفت: امیدوارم بانک پارسیان علاوه برارائه کمک رسانی؛ محوریت بانک های خصوصی را نیز برعهده بگیرد و کمک های بانک‌های خصوصی را برای حل این مشکل نیز همسو کند.
وی همچنین بیان داشت : دکتر رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور متعهد شدند که نیازهای مدارس منطقه اندیکا، لالی و بازفت را تامین کنند.


پورمحمدی ازپیگیری های همه تلاشگران از جمله دکترمحسن رضایی، معاون اقتصادی و دکتر مخبر، معاون اول رییس جمهور و صادق خلیلیان استاندار خوزستان و نماینده استان علیرضا ورناصری قدردانی کرد.


وی با بیان اینکه نیازهای مطرح شده به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده شده است، گفت: این سازمان هفته گذشته حدود 550 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده را به هیئت وزیران پیشنهاد داده و هیئت وزیران نیز پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه را پذیرفتند که حدود 320 میلیارد تومان از این اعتبارات صرف هزینه های مصرفی و تقریبا 220 میلیارد تومان برای کارهای عمرانی منطقه اختصاص داده شود. همچنین 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی با سود 18 درصد مطرح شده که سازمان برنامه و بودجه متعهد شده است تا این تسهیلات را به صورت قرض الحسنه و کارمزد 4 درصد برای رفاه حال مردم ارائه دهد.


معاون سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: پس از سفر رئیس جمهور به منطقه، جلسات متعددی در دولت برگزار شد تا با ایجاد فرصت برای مردم زلزله زده بخشی از محرومیت ها و مشکلات آنها را مرتفع سازند. براساس برنامه از پیش تعیین شده قرار است که هفته آینده بخشی از اعتبارات برای توسعه کمک رسانی تخصیص یابد تا روند اجرای کارها به سهولت اجرایی شود.


در ادامه علی جوادی مسئول قرارگاه جهادی امداد بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز ضمن تقدیر از بانک پارسیان و دغدغه مندی ایشان برای کاهش آلام مردم مناطق زلزله زده، به کار جهادی بی وقفه گروه ها وتشکل‌ها برای آبادانی و بازسازی منازل مسکونی منطقه اندیکا، لالی و بازفت و همدلی تمام ارکان کشور برای رفع گرفتاری های مردم اشاره کرد.


علی جوادی خاطرنشان کرد: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نشان داده است که در سال های اخیر در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه و طبیعی پیشرو و درکنار مردم بوده و توانسته است از ظرفیت خودش برای کمک بهره گرفته و نقش موثری در محرومیت زدایی ایفا نماید.


گفتنی است؛ همایش احسان و همدلی پنج شنبه شب 13 آبان ماه در تالار وحدت تهران با میزبانی بانک پارسیان و با حضور هنرمندان ایل بختیاری و نیز عده ای از مسئولین و مدعوین برگزار شد.


ثبت نظر

ارسال