همراه پرداخت بانک ایران زمین خدمتی دیگر / احتمال اختلال و قطعی موقت در سرویس های خدمات بانکی بانک ایران زمین

نمایه بانک : بانک ایران زمین در راستای ارتقاء سطح خدمات پرداخت، دستگاه همراه پرداخت ایران زمین را ارائه کرد./ سامانه خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، در راستای توسعه و ارتقا سطح خدمات دهی به مشتریان به مدت سه روز از 14 لغایت 16 خرداد دچار اختلال موقت و کندی در انجام عملیات خواهد بود.
  • پنجشنبه 10 خرداد 1397 ساعت 5:43
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، همراه پرداخت ایران زمین محصولی مناسب در راستای ارایه خدمات مطلوب همراه با ارزش افزوده برای مشتریان است.
این دستگاه با قابلیت حمل و نقل آسان، انعطاف در سیستم عامل، رابط کاربری آسان، جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های حجیم POS خواهد بود.
دستگاه همراه پرداخت ایران زمین با قابلیت پذیرش کارت‌های بانکی از طریق گوشی‌های موبایل دارای سیستم عامل اندروید و یا IOS در اندازه‌ای کوچک، قابل ارائه جهت تسهیل در انجام خدمات پرداخت الکترونیکی است.
این دستگاه علاوه بر مزایای فوق از امنیت فوق‌العاده بالایی نیز بهره‌مند است.
صاحبان کسب و کار می‌توانند با مراجعه به کلیه شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
 
 

احتمال اختلال و قطعی موقت در سرویس های خدمات بانکی بانک ایران زمین

 
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک با اعلام این خبر افزود: تمامی این اقدامات در راستای بهبود دسترسی مشتریان و با نگاه به چشم انداز بانک در ارتقا سطح خدمات بانکداری دیجیتال انجام خواهد شد.
اینالوئی افزود: یکی از موضوعات مهم در ارائه خدمات دیجیتال، بهبود زیرساختهای بانک است، تا ضمن تامین امنیت و استانداردهای مورد نیاز، مشتریان بتوانند با سهولت و بالاترین کیفیت از خدمات بانکی استفاده کنند.
وی در انتها گفت: تمامی تمهیدات برای این تغییرات در نظر گرفته شده است، تا مشتریان در این سه روز با کمترین اختلال و مشکل مواجه شوند.

ثبت نظر

ارسال