همکاری گسترده با شرکت های دانش بنیان در اولویت اقدامات بانک شهر

نمایه بانک : مدیر امور بانکداری شرکتی و نهادی بانک شهر، همکاری گسترده با شرکت های دانش بنیان را یکی از اولویت مهم این بانک در سال جاری عنوان کرد.
  • چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت 9:30
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، ایمان امینی پور عملکرد و حمایت های همه جانبه و گسترده بانک شهر و توجه به شرکت های دانش بنیان را زمینه رشد اقتصاد دانست و افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان، استراتژی راهبردی بانک شهر در سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» با تاثیرات شگرف در توسعه کسب و کارها و رشد اقتصاد است.
 
 
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک میان بانک شهر و صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: در راستای موهبت خدمتگزاری به مردم شریف ایران، با رویکرد توسعه و تحول بانکداری و با تکیه بر ظرفیت های داخلی بانک و حمایت از شرکت های دانش بنیان و نیز محوریت مزیت رقابتی، تفاهم‌نامه مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی امضا شد.
 
 
امینی پور تصریح کرد: در همین راستا سعی داریم به عنوان بانک حامی مدیریت شهری و بازوی توانمند شهرداری ها، با هدف خدمات رسانی به شهروندان، تعامل شرکت‌های دانش بنیان و دیگر کسب و کارها با مدیریت شهری را ارتقا بخشیده و زمینه استفاده از ظرفیت های مالی و اجرایی متقابل در حوزه های مرتبط را بیش از پیش فراهم آوریم.
 
 
مدیر امور بانکداری شرکتی و نهادی با اشاره به اینکه جامعه هدف بانک شهر خدمات رسانی شایسته به هم میهنان عزیز است، تصریح کرد: بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های عامل در توسعه خدمات شهری با هدف بهبود خدمات رسانی به عموم هموطنان عمل می کند و ارائه خدمات روزافزون این بانک به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در راس اولویت های بانک قرار دارد.
 
 
امینی پور در پایان با اظهار امیدواری نسبت به توسعه تعاملات با شرکت‌های دانش‌بنیان، این پیوند را زمینه ایجاد توسعه و کیفیت در خدمات رفاهی و بانکی به شهروندان عنوان کرد و گفت: امیدواریم در ادامه خدمات رسانی بانک شهر به شهرداری ها و سازمان های زیر مجموعه خدمات شهری، مسیری موثر در تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان و در نهایت بهبود کیفیت در خدمات به هم میهنان فراهم شود .
 

ثبت نظر

ارسال