پرداخت آسان عوارض آزادراهی با اپلیکیشن "سِت"

نمایه بانک : سیمرغ تجارت، کیف پول همراه "سِت" را با خدمات متنوعی در حوزه پرداخت الکترونیک، به بازار عرضه کرد.
  • پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت 22:9

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، هموطنانی که قصد تردد در آزادراه‏‏ های تهران  قم، تهران  ساوه، کرج  قزوین و قزوین  زنجان را دارند، از این پس می‏ توانند از طریق اپلیکیشن «سِت» نسبت به استعلام بدهی عوارضی خودرو و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه‏ های یاد شده در بستری امن اقدام کنند. طبق اعلام شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، تا پایان سال تمامی آزادراه‏ های کشور به این سامانه تجهیز خواهند شد و به این ترتیب امکان پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی در تمامی آزادراه‏ های کشور در اپلیکیشن سِت نیز فراهم خواهد بود.

همچنین در اپلیکیشن سِت، خدمات دیگری نظیر مبادلات بین فردی (انتقال پول از فردی به فرد دیگر) و مبادلات کسب‏ و کاری (انتقال پول از خریدار به فروشنده) از طریق فناوری‎‏های NFC، خوانش کد تصویری (QR Code)، درج کد پذیرندگی و درج شماره تلفن همراه مخاطب و نیز مشاهده گزارش تراکنش‏ های پرداخت برای کاربران گوشی‏ های هوشمند اندرویدی فراهم شده و به زودی نسخه iOS آن نیز به بازار عرضه خواهد شد. اضافه شدن خدمات دیگری همچون استعلام و پرداخت هزینه طرح ترافیک تهران، ارائه خدمات بیمه‏ ای و ارائه گزارش‏ های تحلیلی از جمله خدماتی است که در نسخه‏ های بعدی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

علاقمندان می‏ توانند برای دریافت این اپلیکیشن با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت سیمرغ تجارت به آدرس www.stts.ir نسبت به دریافت آن اقدام کنند.


ثبت نظر

ارسال