پرداخت بیش از 109 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران توسط بانک کشاورزی / قدردانی سازمان هدفمندی یارانه ها از عملکرد مطلوب بانک کشاورزی

نمایه بانک : با عاملیت بانک کشاورزی تا هفته اول مهرماه1397 بالغ بر 9.4 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری و بیش از 109 هزار میلیارد ریال معادل 87 درصد از بهای گندم خریداری شده، به حساب گندمکاران واریز شده است./ سازمان هدفمندی یارانه ها با ارسال نامه ای از عملکرد مطلوب بانک کشاورزی در عاملیت پرداخت یارانه نقدی به سرپرستان خانوار قدردانی کرد.
  • چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 14:32

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، با عاملیت بانک کشاورزی تا  هفته اول مهرماه1397 بالغ بر 9.4 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری و بیش از 109 هزار میلیارد ریال معادل 87 درصد از بهای گندم خریداری شده، به حساب گندمکاران واریز شده است.

 از آغاز فصل خرید گندم  تا دهم مهرماه ،  1681 مرکز خرید در 31 استان کشور از طریق سامانه جامع الکترونیکی خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی ، بیش از 9 میلیون تن گندم به ارزش 125 هزار میلیارد ریال را در قالب یک میلیون و 461 هزار محموله از کشاورزان خریداری کرده اند. گزارش می افزاید برداشت محصول گندم و روند خرید تضمینی آن همچنان ادامه دارد .

 

قدردانی سازمان هدفمندی یارانه ها از عملکرد مطلوب بانک کشاورزی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، سازمان هدفمندی یارانه ها با ارسال نامه ای از عملکرد مطلوب بانک کشاورزی در عاملیت پرداخت یارانه نقدی به سرپرستان خانوار قدردانی کرد.

محمد رضا نژاد مدیرکل امورمالی سازمان هدفمندی یارانه ها در این نامه از عملکرد مطلوب و اقدامات روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و کارکنان ذیربط در فرایند عاملیت پرداخت یارانه نقدی به سرپرستان خانوار ، ارسال به موقع تاییدیه ها و ... قدردانی و تشکر کرد.

 


سیزدهمین المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی در 7 رشته ورزشی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، بانک کشاورزی به سنت هرساله و در راستای ترویج فرهنگ ورزش، اشاعه روحیه ورزشکاری و افزایش شادابی و نشاط در کارکنان به ویژه بانوان، سیزدهمین المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی را از 16 تا 19 مهر در 7 رشته ورزشی برگزار می کند.

این المپیاد در رشته های والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، تیراندازی و شنا (4 دره سنی) با شرکت 360 نفر از بانوان بانک کشاورزی و با داوری 27 نفر از داوران فدراسیون های ورزشی مربوطه در بابلسر برگزار می شود.

شایان ذکر است شرکت کنندگان در این المپیاد، منتخبان بانوان ورزشکار بانک کشاورزی هستند که از شعب و مدیریت های 33 استان کشور و ادارات مرکزی  این بانک برای شرکت در این رویداد ورزشی گرد هم خواهند آمد.


ثبت نظر

ارسال