مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط/

چتر حمایتی بانک آینده از مستاجرها

نمایه بانک : بانک آینده در سه ماه پایانی سال ۱۳۹۹، به 2286 نفر از مستأجران در سراسر کشور، مبلغی بالغ بر حدود 640 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
  • چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده به‌ منظور اجرای سریع مصوبه‌های ستاد اقتصادی دولت، ستاد ملی مقابله با کرونا و بانک مرکزی ج.ا.ایران در سه ماه پایانی سال ۱۳۹۹، به 2286 نفر از مستأجران در سراسر کشور، مبلغی بالغ بر حدود 640 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

 

مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خط‌مشی سازمانی و اهداف تعریف‌شده و با هدف افزایش رضایت‌مندی و وفادارسازی مشتریان با به‌کارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخ‌گویی در ساعات اداری  از طریق تلفن 85930، شماره تماس 85936-021 نیز با دریافت و ضبط 24ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.
پیام‌های صوتی دریافت‌شده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پی‌گیری‌های لازم بعدی صورت می‌گیرد.

 
 

ثبت نظر

ارسال