کمک نقدی 650 میلیون ریالی بانک ملت؛ ویژه تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار

نمایه بانک : کمک های نقدی بانک ملت در جشنواره "پویش لبخند مهر"، ویژه تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار 650 میلیون ریال بود که سند این مشارکت در مراسمی با حضور رییس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی، تقدیم شد.
  • سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 20:52

به گزارش نمایه بانک ، از اقدامات ارزشمند بانک ملت در کنار فعالیت های اقتصادی و حرفه ای در زمینه مالی ، مشارکت در امور نیکوکارانه و خداپسندانه در راستای بر عهده گرفتن مسئولیت اجتماعی است . یکی از سازمانهایی که بانک ملت در انجام این بخش از وظایف خود با آن همکاری می کند ، سازمان بهزیستی است .

اختتامیه "پویش لبخند مهر" ویژه تهیه لوازم تحریر افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار در 30 مهر ماه برگزار شد و در این مراسم محمدعلی کوزه گر "معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی" با سپاسگزاری از همیاری و همکاری بانک ملت ، نتایج حاصل از این حمایتگری را مثبت ارزیابی کرد و گفت : بانک ملت در بخش کمک های نقدی ۶۵۰ میلیون ریالی و در بخش جمع آوری کمک های مردمی از طریق شماره حساب ۹۰۱۹۰ شعبه دکتر قریب توانست حمایت  خوبی از دانش آموزان مناطق محروم انجام دهد.

در این مراسم سند کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانک ملت به سازمان بهزیستی، ویژه تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار به رییس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی تقدیم شد .

در این پویش ۱۶ میلیارد ریال به صورت نقدی و ۷۷ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی در سراسر کشور جمع آوری شد. شایان ذکر است که کل کمک های نقدی جمع آوری شده در تهران سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده  که از این میزان ۶۵۰ میلیون ریال آن از سوی بانک ملت تامین شده است.

از کمک های مردمی که به حساب 90190 بانک ملت واریز شده است؛ مبلغ 340 میلیون تومان است که در حدود 150 میلیون تومان از آن به نوشت افزار تبدیل شده است و در صورتی که آموزش و پرورش هر استان دانش آموز محروم را معرفی کند؛ لوازمی _که شامل کوله پشتی، دفترچه، مداد سیاه و رنگی و جا مدادی و هستند _ بدون هیچ محدودیتی به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد .

رییس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی با عنوان اینکه حمایت سازمانهای اقتصادی در کنار کمک های مردمی می تواند منشا اثرات خیر بسیاری در راستای حل مشکلات اقشار آسیب پذیر و محروم نماید گفت : این که یک بنگاه اقتصادی در کنار فعالیت حرفه ای و اقتصادی خود در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود در کارهای خداپسندانه و نیکوکارانه نیز مشارکت فعال داشته باشد، بسیار ارزشمند است.

محسن امیری _ معاون مدیریت شعب منطقه سه بانک ملت _ که نماینده بانک ملت در این مراسم بود، از آمادگی بانک ملت برای همکاری همه جانبه با سازمان بهزیستی در بخش های مختلف خبر داد.

به گفته کوزه گر، بیشترین مشارکت مردمی استانی مربوط به استان مازندران و نیز در رتبه هاب بعدی خوزستان،اصفهان،هرمزگان و خراسان رضوی بوده که این کمک ها در میان دانش آموزان کم برخوردار استان های خراسان شمالی و جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان، کرمانشاه، لرستان توزیع شده است.

دکتر کوزه گر کمپین بعدی این سازمان را تامین لباس گرم با تمرکز بر کاپشن برای دانش آموزان کم بضاعت مناطق کم برخوردار عنوان کرد.


ثبت نظر

ارسال