گام های استوار بانک ملی ایران در مسیر پیاده سازی مدیریت دانش

نمایه بانک : دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش با حمایت این بانک در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی،با حضور اساتید و پیشکسوتان علم مدیریت به مدت دو روز برگزار شد و بانک ملی ایران پس از ارائه تجربیات خود در خصوص پیاده سازی مدیریت دانش در این کنفرانس با رای داوران گواهینامه شایستگی را دریافت کرد.
  • پنجشنبه 28 دی 1402 ساعت 10:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مهدی سوهانیان رئیس اداره کل آموزش بانک در این همایش گفت:بانک ملی ایران نسبت به مدیریت دانش اهتمام جدی دارد و این مقوله با دستور مدیریت ارشد بانک بازطراحی شده و مورد حمایت ویژه قرار گرفته است.

 

سوهانیان با ارائه مقاله ای با عنوان " هوش مصنوعی،مرزی نو در مدیریت دانش" گفت: نظام بانکی کشور پهنه و وسعت زیادی دارد و در چنین پهنه ای،وجود هوش مصنوعی،نه یک اختیار که یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

 

سوهانیان بیان کرد: نظام بانکی مبتنی بر چهار بخش ارتباط با مشتری،منابع انسانی،مدیریت ریسک و بازاریابی است و در همه این بخش ها هوش مصنوعی می تواند ظرفیت های جدیدی مانند تشخیص تقلب مالی،تجزیه و تحلیل مالی،تسهیل پذیره نویسی، مدیریت آموزش و...را به وجود آورد و موجب ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان شود.

 

همچنین تجربیات بانک ملی ایران درباره پیاده سازی مدیریت دانش توسط کارشناسان اداره کل آموزش در پنل های تخصصی این همایش تشریح شد و توسط اساتید دانشگاه و علاقمندان دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

 

گفتنی است در این همایش اساتیدی از دانشگاه های ایران و جهان با ارائه مقالات علمی پرداختند و درباره مدیریت دانش، بحث و تبادل نظر کردند.


ثبت نظر

ارسال