گزارشی از اقدامات بانک ملت در مناطق سیل زده لرستان، گلستان و خوزستان

نمایه بانک : بانک ها نهادهای اقتصادی هستند که بیشترین ارتباط و تعامل نزدیک را با مردم دارند . تقریبا هیچ فردی را نمی توان یافت که بطور روزمره از خدمات بانک استفاده نکند. این تعامل نزدیک مسئولیت بانک ها را در مقابل رخدادهای اجتماعی را سنگین تر می کند.
  • سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 2:38

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، بانک ها نهادهای اقتصادی هستند که بیشترین ارتباط و تعامل نزدیک را با مردم دارند . تقریبا هیچ فردی را نمی توان یافت که بطور روزمره از خدمات بانک استفاده نکند. این تعامل نزدیک مسئولیت بانک ها را در مقابل رخدادهای اجتماعی را سنگین تر می کند.

 بانک ملت به عنوان یک بانک مردمی به سهم خود تلاش کرده تا مرهمی بر دردهای هموطنانی باشد که تا چند روز پیش در خانه های خود در آسایش  و آرامش زندگی می کردند و حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

خانواده هایی که همدلی و ایجاد حس امید به آینده کمترین کمکی است که هر ایرانی از هر جای ایران می تواند به آنها هدیه کند .

بانک ملت نیز به لطف خدا و همیاری همکاران و کارکنان خود در سراسر ایران توانسته است، کمک های نقدی و غیرنقدی متنوعی  به هموطنان سیل  زده  در استانهای لرستان گلستان و خوزستان ارائه دهد.

در همین راستا توانسته ایم شعبه ها را برای ارائه خدمات آماده سازی کنیم و اجازه ندهیم امانت مشتریانمان در این مناطق دچار مشکل شود.

مدیرعامل بانک ملت نیز به محض دریافت خبرهای سیل همزمان با ارسال کمک های غیر نقدی به استانهای گلستان، لرستان و خوزستان سفر کرد تا از نزدیک با مشکلات مردم سیل زده آگاه شود .

فراموش نکنیم هموطنان اسیب دیده از سیل علاوه بر این کمک ها، به حمایت های دیگری هم نیاز دارند که نباید از آنها غافل شویم؛ نیازهایی که کارشناسان از آنها به عنوان نیازهای نامرئی یاد می کنند.

این نیازها شامل ؛ نیازهای درمانی، معیشتی و رفاهی ، آموزشی و ارتباطی و مشاوره و بهداشت روان  است که با پایان یافتن سیل اهمیت بیشتری هم پیدا می کنند.

بانک ملت اطمینان دارد؛ با مشارکت و همدلی ملت مهربان ایران، هموطنان سیل زده  در این مناطق از این امکانات نیز برخوردار خواهند شد. بانک ملت نیز بر آن است تا پایان این راه همراه هموطنان سیل زده باشد.   


ثبت نظر

ارسال