گسترش همکاری‌های پست بانک و میراث فرهنگی استان ایلام/ کمپین "صرفه جوئی در مصرف انرژی برای کمک به مناطق گرمسیری"

نمایه بانک : مدیران میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و پست بانک استان ایلام در نشست مشترک ضمن بررسی نحوه پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش صنایع دستی و گردشگری بر گسترش همکاری‌های متقابل تأکید کردند./به دنبال دستور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص آغاز صرفه جویی از مجموعه دولت، کارکنان پست بانک ایران در اقدامی خودجوش با خاموش کردن نیمی از روشنایی محل کار خود و همچنین خاموش کردن سیستم های پرمصرف برق"کمپین صرفه جویی در مصرف انرژی برای کمک به مردم مناطق گرمسیری" را آغاز کردند.
  • چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 14:15

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، فردین امیری مدیر شعب پست بانک استان ایلام در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی در استان، به تشریح توانمندی‌ها و خدمات متنوع بانک، راهکارهای افزایش همکاری فی‌مابین و انتقال حساب‌های دولتی این سازمان به پست بانک به عنوان بانک کارگزار حساب‌های دولتی پرداخت.
همچینن مالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان با ابراز تمایل به همکاری همه‌جانبه با پست‌بانک‌ایران از وضعیت مطلوب پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی در حوزه کاری خود از مدیریت و کارکنان بانک تقدیر و تشکر نمود. 

 

 

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، این کمپین با هدف حمایت از مردم خوزستان و سایر مناطق گرمسیری و مشارکت همگانی و انسجام ملی در شرایط سخت و بحرانی ایجاد شده است .
بنابر این گزارش: کارکنان پست بانک ایران از همه مردم عزیز ایران اسلامی دعوت می کنند به این کمپین بپیوندند و با کاهش مصرف انرژی و دقت در صرفه جویی مصرف آب به یاری دولت و مردم عزیز مناطق گرمسیری بشتابند.
گفتنی است: مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد این بانک در همان ساعات اولیه به این کمپین پیوستند.


ثبت نظر

ارسال