گشایش هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

نمایه بانک : هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در مرکز همایش های برج میلاد و با حضور مسئولان اقتصادی و بانکی ، کارشناسان و تلاشگران عرصه بانک و صنعت پرداخت کار خود را آغاز کرد.
  • سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 12:9

به گزارش نمایه بانک ، محورهای هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت ؛ «فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده»، «رمز ارزها»، «سامانه‌های پرداخت جایگزین»، «فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز»، «تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش‌های مقابله با آن» و« تحول دیجیتال» در نظر گرفته شده و اهدافی که برای این همایش تعیین شده؛ «تبیین و بررسی روندهای صنعت بانکداری و پرداخت با استفاده از فناوری‌ بلاک‌چین»، «تبیین و بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت»، «تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات با فناوری بلاک‌چین»، «بررسی و تبیین موانع و چالش‌های پیش‌روی صنعت بانکداری و پرداخت»، «تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه ارز رمزها»، «تببین و بررسی فضای جدید کسب و کار مالی» است. 

محمد جواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)، اکبر کمیجانی (قائم مقام بانک مرکزی)، علی دیواندری (رییس پژوهشکده پولی و بانکی)، ناصر حکیمی (معاون فناوری های نوین بانک مرکزی)، ابوطالب نجفی (مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک)، برت کینگ (آینده‌پژوه و نظریه پرداز)، کارستن بارچ (معاون مدرسه اقتصاد مونیخ)، مهدی عبادی (دبیر انجمن فین‌تک ایران)، سهیل نیکزاد (عضو هیئت مدیره انجمن بلاک‌چین) و نیما امیرشکاری (مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی)سخنرانان اصلی این همایش هستند.

همچنین در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک ، نمایشگاه تخصصی جهت معرفی دستاوردهای سـازمان‌های ارائه‌کننده خدمات بانکی کشور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برقرار است و مورد بازدید شرکت کنندگان و تماشاگران قرار می گیرد. در این نمایشگاه  بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات بانکی حضور دارند و به  معرفی خدمات، محصولات و توانمندی‌های می پردازند. 

در این همایش از میان حاضران و شرکت کنندگان اعم از بانک‌ها و شرکت‌های برتر و نوآورکه فعالیت‌های خود را معرفی یا رونمایی می کنند ؛ بخش جنبی همایش ‌سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت پر بار است و این مهم در قالب جشنواره‌ها و مسابقات مختلف و با رعایت سه معیار نوآورانه‌بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه در دستور کار همایش قرار دارد.

 همچنین جشنواره دکتر نوربخش در این همایش همچون سال گذشته در هفت بخش: ۱.سامانه های ملی ۲.سامانه‌های درون بانکی ۳.سامانه‌های مشتریان ۴.امنیت در شبکه زیرساخت ۵.سخت‌افزار و تجهیزات ۶.پلتفرم ۷.مسئولیت‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

گفتنی است که هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ۹ و ۱۰ بهمن توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال