معافیت صنعت بیمه از مالیات بر ارزش افزوده گامی برای ارایه خدمات مطلوب

نمایه بانک : طیب نیا گفت : امیدواریم با تصویب نهایی معافیت صنعت بیمه از مالیات بر ارزش افزوده، خدمات مطلوب بیمه‌ای به مردم ارائه شود.
  • جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 3:27

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از  ایسنا ، علی طیب‌نیا در مجمع عمومی بیمه مرکزی با اشاره به تلاش برای معافیت مالیات بر ارزش افزوده در صنعت بیمه اظهار کرد: خوشبختانه این موضوع در قالب لایحه‌ای از طرف دولت به مجلس ارائه شده و امیدواریم که با تصویب نهایی این موضوع بتوان گام‌های خوبی را در ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای مردم برداشت.

وزیر امور اقتصادی و دارائی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عوارض متعددی که در صنعت بیمه وجود دارد گفت: طبیعی است که این عوارض باعث افزایش حق بیمه‌ها شده و کاهش این عوارض موجب پایین آمدن حق بیمه‌ها و افزایش بهره گیری از خدمات بیمه ای خواهد شد.

طیب نیا تاکید کرد: فراهم آوردن زمینه های لازم برای برقراری امنیت سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و افزایش رفاه و آسایش مردم یکی از شاخص‌های اصلی توسعه‌یافتگی است که برعهده صنعت بیمه کشور است.

وزیر امور اقتصادی و دارائی از توسعه بیمه‌های زندگی به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه بیمه در کشور یاد و تصریح کرد: توسعه بیمه‌های زندگی یکی از راهکارهای اصلی درنظر گرفته شده برای توسعه کشور در سالیان اخیر بوده است.

رئیس مجمع بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد: بیمه مرکزی بتواند نقش خود را به عنوان مقام ناظر در صنعت بیمه با تاکید بیشتر بر سیاستگذاری، هدایت و نظارت بر صنعت بیمه پیش ببرد.


ثبت نظر

ارسال