گسترش پوشش بیمه ای با حذف مالیات برارزش افزوده از بیمه نامه ها/ تحولات ساختاری صنعت بیمه ضروری است

نمایه بانک : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم گسترش پوشش بیمه ای در سطح کشور تاکید کرد. زهرا سعیدی مبارکه گفت: در حال حاضر میزان ریسک در صنعت بیمه کشور بالا بوده، بنابراین بدیهی است که به موضوع مدیریت ریسک در صنعت بیمه توجه شود.
  • شنبه 18 آذر 1396 ساعت 15:11

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از خانه ملت ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از شرکت های بیمه از توسعه مطلوبی برخودار نبوده اند این در حالی است که بخش قابل توجهی از مردم نیز از خدمات بیمه ای ارائه شده از سوی شرکت های بیمه، گلایه دارند که این موضوعات بیانگر این است باید تحول در صنعت بیمه ایجاد شود.

انتقاد از نحوه واگذاری سهام برخی شرکت های بیمه

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نحوه واگذاری سهام برخی شرکت های بیمه تحت نظر دولت نیز به بخش خصوصی صحیح و کارشناسی نبوده است که نکته قابل تاملی است.

سعیدی مبارکه در ادامه گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت ادامه داد:توسعه صنعت بیمه یکی از لازمه های توسعه اقتصادی کشور است و در این راستا باید  تحولات ساختاری در بخش های مختلف این صنعت انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات بیمه ای در کشور تصریح کرد:قیمت مناسب خدمات بیمه ای می تواند زمینه ساز گسترش پوشش بیمه ایباشد که البته در این راستا باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:ارائه معافیت در صنعت بیمه می تواند به گسترش این صنعت در کشور کمک کند بنابراین می توان با حذف مالیات بر ارزش افزوده از بیمه نامه ها زمینه کاهش قیمت بیمه نامه ها را فراهم کرد و با انجام این مهم، زمینه رشد پوشش بیمه ای در کشور را فراهم کرد.


ثبت نظر

ارسال