صنعت بیمه نیازمند فکر و ایده های نو است

نمایه بانک : صنعت بیمه نیازمند فکر و ایده های نو است و باید با نوآوری و محصولات جدید و ترکیب پرتفوی مناسب نیازهای مردم را تامین نماید.
  • دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 18:12

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان مدیرعامل این شرکت در گردهمایی سراسری رؤسا و سرپرستان شعب این مطلب را عنوان کرد. در این گردهمایی که اعضای هیأت مدیره، قائم مقام، معاونان و مدیران ستادی نیز حضور داشتند، بیانیان گزارشـی از فعالیـت­­هـای شـرکت ارائه داد و بر لــزوم همفکری و هم افزایی برای بهبود عملکرد و پیشــبرد اهـداف شـرکت تأکید کرد.

او با اشاره به حوادث ناگوار وقوع زلزله در کشور، این وضعیت را برای مردم طاقت فرسا و زیانبار توصیف و ابراز امیدواری کرد که مردم با تحت پوشش قرار دادن اموال و دارایی های خود، دغدغه­ای برای جبران خسارت اینگونه حوادث نداشته باشند و بخشی از خسارت آنها از این طریق جبران شود.

بیانیان در ادامه، برنامه­های جاری و آتی شرکت را مورد توجه قرار داد و گفت طی یک سال گذشته اقدامات مفیدی انجام گرفته و اظهار اطمینان کرد سازماندهی خوبی که با همفکری و هم افزایی کلیه کارکنان در سطح شرکت صورت گرفته، همچنان تداوم داشته باشد.

مدیر عامل بیمه آرمان لازمۀ صدور یک بیمه نامۀ خوب را ارزیابی دقیق ریسک و ارائۀ نرخ فنی مناسب برای آن دانست و از مدیران و مسئولان شعب خواست به هر قیمتی بدنبال افزایش پرتفوی نباشند و قبل از صدور هر بیمه نامه­ای، این موارد را بطور جد مورد توجه قرار دهند.

علیرضا بیانیان نمایندگان و شبکه فروش را بازوان اجرایی شرکت عنوان کرد و گفت: مدیران و مسئولان شعب باید قاطبۀ نمایندگان را در فعالیت و پیشبرد شرکت مورد حمایت، همراهی و همیاری قرار دهند و خواسته­ های آنان را برآورده سازند. او همچنین احترام به بیمه گذار را از اهم واجبات قلمداد و تأکید کرد  مسئولان شعب و شبکه فروش باید پیشگامان خدمت رسانی به بیمه گذاران باشند و این امر در رأس همه مسائل قرار گیرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش­های بی وقفه کلیه کارکنان، از آنان خواست در هر جایگاهی که هستند با عشق ورزیدن به همدیگر مأموریت و وظایف خود را بنحو احسن انجام و با بهبود عملکرد، جایگاه شرکت را ارتقاء دهند.

علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی نیز در این مراسم بر لزوم خدمت رسانی و جلب رضایت مردم و بیمه گذارن تأکید کرد و گفت: فرایند کار شعب باید حول محور خدمت به مردم باشد و خدمات رسانی به اقشار مختلف را سرلوحه کار خود قرار دهند و به این امور اهتمام ویژه داشته باشند


ثبت نظر

ارسال