توسط بیمه مرکزی برگزار شد:

برگزاری مسابقه بیمه ای در نمایشگاه/ پاسخگویی به پرسشهای بیمه ای در فاینکس 2109

نمایه بانک : در دوازدهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه، تاکنون سه مسابقه بزرگ بیمه ای بین بازدید کنندگان برگزار شده است./ مرکز پاسخگویی بیمه مرکزی در نمایشگاه بورس، بیمه و بانک پاسخگوی پرسش ها و ابهامات بازدید کنندگان در نمایشگاه است.
  • پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 13:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، درجریان این مسابقات شرکت کنندگان هر روز به پرسش های بیمه ای چهارگزینه ای طراحی شده پاسخ می دهند.
این پرسش ها هر روز بین بازدیدکنندگان توزیع و از آنها درخواست می شود که پاسخ صحیح سوالات را درج و به غرفه بیمه مرکزی تحویل نمایند.
بر اساس این گزارش هر روز چهار سوال بیمه ای از بازدید کنندگان بصورت مکتوب پرسیده می شود و در پایان همان روز به تعداد ۱۵ نفر از کسانیکه به همه سوالات پاسخ صحیح می دهند، به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.
این جایزه ها برابر با تصویب شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور ، حواله ۵ میلیون ریالی تهیه بیمه نامه از شرکتهای بیمه ای است.
این برنامه در روز پایانی نمایشگاه نیز برگزار خواهد شد.

 

پاسخگویی به پرسشهای بیمه ای در فاینکس 2109

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، این سامانه با شماره تلفن ۲۳۴۲ در غرفه بیمه مرکزی پاسخگوی مراجعه کنندگان است. بر اساس این گزارش در این بخش از غرفه بیمه مرکزی بروشورهایی با موضوع آشنایی با بیمه شخص ثالث بین بازدیدکنندگان توزیع می شود و بصورت شفاهی و سیستماتیک به ابهامات بیمه ای بازدیدکنندگان در همه رشته های بیمه ای پاسخ داده می شود.
سوالات مرتبط با بیمه شخص ثالث، چگونگی اخذ نمایندگی بیمه، شکل، شیوه و نحوه سرمایه گذاری در بیمه های زندگی در کشور مهم ترین محورهای پرسشهای بازدید کنندگان است.
این سامانه در سالن ۳۱A غرفه بیمه مرکزی و در آخرین روز نمایشگاه نیز پاسخگوی مراجعان است.


ثبت نظر

ارسال