تدوین الگوی راهبردی توسعه بیمه های زندگی

نمایه بانک : در هفتمین پویش فناورانه"سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه " بیمه نامه امید بازنشستگی بیمه کارآفرین و سامانه کارآ (دستیار ویژه شبکه فروش) شرکت تدبیر هوشمند فردا با حضور رئیس کل، اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی و نمایندگان سندیکای بیمه گران ایران معرفی شدند.
  • سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 19:0
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر بنیادی نائینی توسعه بیمه های زندگی را یکی از برنامه های بیمه مرکزی اعلام کرد و گفت: امیدوارم با تدوین یک الگوی راهبردی برای توسعه بیمه های زندگی بتوانیم سهم بازار این بیمه نامه را افزایش دهیم.

 

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، ساده سازی مفاهیم بیمه های زندگی را از عوامل موثر در شناخت بهتر مزایای این بیمه نامه از سوی مردم دانست و گفت: علی رغم وجود محصولات بیمه های زندگی متنوع، هنوز تعداد زیادی از افراد جامعه با ویژگی های حمایتی و سرمایه گذاری این بیمه نامه آشنایی ندارند و این موضوع همت بیشتر شرکت های بیمه را می طلبد که با استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی و بازاریابی، مردم را به خرید این بیمه نامه ترغیب کنند.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده بیشتر از ظرفیت شبکه فروش با رویکرد نظام انگیزشی تاکید کرد و گفت: شبکه فروش به عنوان مشاوران صنعت بیمه می‌توانند با ارائه مزایای بیمه های زندگی به زبان ساده، نقش ویژه ای در افزایش ضریب نفوذ بیمه های زندگی داشته باشند.

 


عضو هیات عامل بیمه مرکزی، همچنین از شرکت های بیمه خواست تا محصولات جدید را به گونه ای طراحی کنند که نیاز افراد جامعه در سطوح مختلف اجتماعی،اقتصادی، سنی و ...را پوشش دهد.

 


دکتر بنیادی نائینی افزود: معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی با رویکرد توسعه بیمه های زندگی، ارائه مجوز به شرکت های بیمه زندگی را در اولویت قرار داده است.


وی صنعت بیمه را یک صنعت دانش بنیان دانست و گفت: صنعت بیمه با اتکا به دانش روز بیمه ای کارشناسان خبره خود و با بهره گیری از ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند در مسیر طراحی محصولات بیمه ای نو و خدمات الکترونیک بیمه ای پیشگام باشد.

 


عضو هیات عامل بیمه مرکزی در پایان در گزارشی با استمداد از علم سنجی و عملیات "متن کاوی" ، روند رو به رشد بیمه های زندگی در پایگاه استنادی مستندات علمی اسکوپوس(بررسی 6674 مستند علمی) را بررسی و  جایگاه ایران در بیمه های زندگی را تشریح کرد.

 


گفتی است، بیمه نامه امید سرمایه گذاری بیمه کارآفرین که با الگوبرداری از بیمه تامین اجتماعی به عنوان یک بیمه نامه زندگی ساده و با پرداخت مستمری قابل توجه طراحی شده است به زودی برای فروش عرضه می شود.
 


ثبت نظر

ارسال