راهبردهای جدید بیمه مرکزی از سال جدید با جدیت دنبال می شود

نمایه بانک : هم افزایی مدیران و تصمیم سازان به افزایش روند تحولی و گسترش صنعت بیمه منتهی خواهد شد.
  • دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 18:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، استادهاشمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تاکید بر بهره گیری از فرصت های این ماه برای ارتقای سطح معنوی و مراتب اخلاقی و روحی، اظهار داشت: تقویت ارتباطات درون سازمانی، پیش نیاز تعاملات فرادستگاهی است که استمرار آن رشد ضریب نفوذ بیمه و تحول در این صنعت را به دنبال خواهد داشت.


رئیس کل بیمه مرکزی با برشمردن ابعاد گوناگون نیروی انسانی از ابزار آموزش به عنوان موتور محرکه صنعت بیمه نام برد و تصریح کرد: فرایند ترویج فرهنگ گفتگوی بیمه ای و صیانت از سرمایه های انسانی از مسیر آموزش و نوآوری عبور می کند.


وی با ابراز خرسندی از نقطه نظرات سازنده مدیران ارشد بیمه مرکزی، گزارش همکاران را دلگرم کننده و توسعه گرایانه توصیف کرد و گفت: با الزام برنامه عملیاتی، تقویت زنجیره مدیریتی و ساختار جدید سازمانی متناسب با راهبردهای نهادناظر صنعت بیمه، شرایط مطلوب تری حاکم خواهد شد.


شایان ذکر است رییس کل بیمه مرکزی در این نشست در خصوص موضوعاتی نظیر: ضرورت ایجاد فضای بانشاط، ارتقای سطح انگیزه کارکنان، آموزش های کاربردی و مسائل روز صنعت بیمه سخن گفت. 


گفتنی است در این نشست، اعضای هیات عامل، مدیران کل و روسای دفاتر نهادناظر صنعت بیمه ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله به طرح دیدگاه های خود پرداختند.


ثبت نظر

ارسال