رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت های دانش بنیان برگزار شد

نمایه بانک : از شرکت های برتر دانش بنیان و نهادهای مالی فعال در حوزه تامین مالی، تقدیر شد.
  • شنبه 7 بهمن 1402 ساعت 7:50

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، با حضور معاون علمی، فناوری و امور دانش بنیان رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی، رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و تنی چند از مقامات اقتصادی و مدیران عامل بانک های کشور از شرکت های برگزیده در حوزه فناوری و دانش بنیان، قدردانی شد.


بر اساس این گزارش، دکتر احسان خاندوزی _ وزیر امور اقتصادی و دارایی _ با اشاره به اهمیت نهادهای پولی و مالی در ارتقای سطح علمی و اجرایی شرکت های دانش بنیان و فناور از شبکه بانکی و بیمه ای درخواست کرد تا با بهره گیری از ابزار تسهیلات و تضامین و پوشش های متناسب با ریسک های موجود، حمایت خود را از زیست بوم فناوری و نوآوری گسترده تر کنند.


شایان ذکر است در این آیین که مدیران ارشد اکوسیستم دانش بنیان و مسئولان ارشد بیمه و بانک حضور داشتند از گزارش زیست بوم شرکت های دانش بنیان برای چهارمین سال پیاپی رونمایی شد.


گفتنی است دکتر علی استادهاشمی _ رئیس کل بیمه مرکزی _ در کنار معاون رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر مسئولان ارشد  از برگزیدگان، تقدیر به عمل آوردند.


ثبت نظر

ارسال