زنگ بیمه در تهران به صدا درآمد

نمایه بانک : صنعت بیمه برای تعمیم امر بیمه و رفع نگرانی ها و ایجاد فضای آرامش در جامعه برنامه های متنوعی دارد که یکی از مهمترین آنها فرهنگسازی از طریق مدارس است.
  • چهارشنبه 19 آبان 1400 ساعت 15:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، پرویزخسروشاهی در این مراسم صمیمانه با تأکید بر روش های فرهنگسازانه برای همگانی سازی امر بیمه کشور افزود: صنعت بیمه، سازوکار مدرن مشارکت های مردمی در هنگام بروز حوادث و ناملایمات جانی و مالی برای شهروندان و فعالان اقتصادی است که باید از سنین کودکی نهادینه شود.

 

قائم مقام بیمه مرکزی، توسعه سرمایه گذاری را از وجوه مثبت دیگر توسعه فرهنگ بیمه دانست و اظهار داشت: ترویج و تبیین بیمه در مدارس یک فرصت جدی برای آشناسازی خانواده ها با این ابزار امنیت بخش و آرامش زا است که می تواند به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور منتهی شود.

 

وی در پایان با اشاره به تجربه سه ساله "زنگ بیمه" در کشور ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن کرونا این مراسم هر سال با شکوه بیشتری برگزار شود.

 

در ادامه این مراسم، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی نیز برنامه های فرهنگ محور صنعت بیمه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گنجاندن مفاهیم بیمه ای در کتاب های درسی از گام های بلندی است که برای توسعه فرهنگ بیمه برداشته شده و طرح زنگ بیمه هم از دیگر برنامه های مفید در این خصوص به شمار می رود.

مصدق با تاکید بر این نکته که صنعت بیمه از مقوله های حساس اجتماعی به حساب می آید به توسعه فرهنگی آن در برنامه بلندمدت اشاره کرد.

 

گفتنی است این مراسم که به دلیل محدودیت های کرونایی در دبستانی واقع در منطقه سه تهران با حضور دانش آموزان و مسئولان و گروه های هنری برگزار شد با بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی در شبکه های مجازی به نمایش درآمد.


ثبت نظر

ارسال