سی‌امین همایش ملی بیمه و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با عنوان تکافل، حکمرانی و فناوریهای نوین آغاز به کار کرد

نمایه بانک : سی‌امین همایش ملی بیمه در روز 12 آذر 1402 با عنوان «تکافل، حکمرانی و فناوریهای نوین»، در مرکز همایش های برج میلاد و با حضور تلاشگران عرصه صنعت بیمه، اساتید، میهمانان خارجی و خبرنگاران آغاز به کار کرد.
  • یکشنبه 12 آذر 1402 ساعت 10:0

خبرنگار و نویسنده :  نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، سی‌امین همایش ملی بیمه در روز 12 آذر 1402 با عنوان «تکافل، حکمرانی و فناوریهای نوین»، در مرکز همایش های برج میلاد و با حضور تلاشگران عرصه صنعت بیمه، اساتید، میهمانان خارجی و خبرنگاران آغاز به کار کرد.

 

در مراسم افتتاحیه این همایش دکتر علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، مدیرعامل سندیکای بیمه ، رئیس پژوهشکده بیمه و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت های بیمه حضور دارند.

 

میهمانان خارجی این همایش در طی این دو روز همایش  از کشورهای ترکیه ، مالزی، اندونزی، پاکستان حضور پیدا کرده اند و در خصوص مطالعات خود در زمینه بیمه تکافل به ارائه مقالات خواهند پرداخت.

 

این همایش دارای 10 پنل تخصصی است که در این پنل ها حدود 65 مقاله صنعت بیمه و 12 کارگاه ارائه خواهد شد. در خلال این همایش مقالات و کتاب ها و ایده های برتر معرفی خواهند شد.

 

20 شخصیت اثرگذار از پنج کشور جهان در همایش بین المللی بیمه و توسعه حضور دارند و قرار است در خصوص بیمه تکافل و طرح و برنامه آن در کشورهای خود ارائه سخنرانی داشته باشند. بیمه تکافل در برخی از این کشورهای اسلامی مورد آزمایش قرار گرفته و در حال حاضر محصولات بیمه ای تکافل را در سبد بیمه خود دارند یا اینکه سبک بیمه اصلی این کشورها بیمه تکافل است. 

 

همچنین در پایان از پیشکسوتان و کارمندان نمونه صنعت بیمه تقدیر به عمل خواهد آمد . 

 

 


ثبت نظر

ارسال