نهاد ناظر بیمه امر پیگیری تعهدات بیمه‌گران و حقوق بیمه‌گذاران را با جدیت پیگیری می‌کند

نمایه بانک : بیمه مرکزی با نظارت مستمر بر شرکت‌های بیمه در مسیر رضایت حداکثری بیمه‌گذاران و رفع موانع فعالیت بیمه‌گران حرکت خواهد کرد.
  • شنبه 8 آبان 1400 ساعت 7:18

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی که به استان آذربایجان غربی سفر کرده است با بیان این مطلب افزود: هدف اصلی مجموعه مدیریتی و نظارتی صنعت بیمه از این سفر، رصد آخرین تحولات بیمه‌ای استان و هم‌اندیشی با فعالان این صنعت است و علاوه بر این موضوع، موانع و مشکلات توسعه بیمه در آذربایجان غربی بررسی خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته برای افزایش سطح تعامل بین صنعت بیمه و دستگاه‌های مرتبط، تصریح کرد: شورای هماهنگی استان‌ها باید با درایت و ظرافت، پیوند محکمی بین صنعت بیمه و نهادهای ذینفع ایجاد کند تا روند توسعه‌ای با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وی در پایان با تشریح دستاوردهای اخیر صنعت بیمه به موفقیت‌های بیمه‌ای در تسهیل فعالان حوزه کسب و کار در ایام کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: حوادث و پیشامدهای اینچنینی در کنار آسیب‌هایی که در پی دارد می‌تواند زمینه آشنایی مردم با ظرفیت‌های بیمه‌ای و محصولات متنوع آن را فراهم سازد.

شایان ذکر است معاونان استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران استانی و مسئولان بیمه‌ای برای استقبال از رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه، در فرودگاه ارومیه حاضر شدند.


ثبت نظر

ارسال