پایان عملیات رسیدگی و پرداخت همه پرونده‌های خسارت دیات بیمه توسعه

نمایه بانک : بیمه ایران اعلام کرد: این شرکت در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود و مصوبه شورای عالی بیمه و با تأکید و پیگیری دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران، با برنامه‌ریزی دقیق و فشرده بالغ بر ۸۰۰۰ پرونده معوق خسارت دیات بیمه توسعه را پرداخت کرد.
  • چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت 21:11

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، بیمه ایران اعلام کرد: این شرکت در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود و مصوبه شورای عالی بیمه و با تأکید و پیگیری دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران، با برنامه‌ریزی دقیق و فشرده بالغ بر ۸۰۰۰ پرونده معوق خسارت دیات بیمه توسعه را پرداخت کرد.

 

سید محمدناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران که عصر امروز برای تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران، به ساختمان بیمه توسعه رفته بود گفت: این اقدام اساسی و مهم ثمره همکاری و اشتراک مساعی مقامات محترم قضایی، نهاد ناظر صنعت بیمه و توجه ویژه مدیرعامل شرکت و تلاش شایسته قدردانی همکاران فعال در این پروژه در تهران و در استان‌های سراسر کشور بود که علیرغم شرایط کاری سخت در هفته‌های گذشته، هر روز و حتی روزهای تعطیل، همت کردند و کار را به نتیجه رساندند.

 

به این ترتیب و با پرداخت ۸۰۰۰ فقره دیه مربوط به تعهدات بیمه توسعه از سوی بیمه ایران و در روزهای پایانی سال ۹۸، پرونده دیات بیمه توسعه بسته شد و هموطنان ذینفع این پروژه در سراسر کشور، تعهدات مربوطه را دریافت کردند.


ثبت نظر

ارسال