55 واحد تولیدی ورامین تسهیلات بانکی دریافت می کنند

تهران - ایرنا- معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین گفت:55 واحد تولیدی شهرستان پس از بررسی در کارگروه تسهیل امور و پشتیبانی واحد های تولیدی و رفع موانع تولید برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند.
  • یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 13:57
به گزارش ایرنا، مجتبی بوربور روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی به منظور بررسی وضعیت فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان ورامین اظهار کرد: این ستاد با هدف کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق تولید و ایجاد فرصت های شغلی پایدار تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه اجرای مصوبات ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی تولید را بردارد گفت: در رونق اقتصادی و تولید سیستم دولتی، بانک ها و تولید کنندگان ملزم به رعایت و اجرای مصوبات هستند.
وی با تاکید بر اینکه بیشتر واحدهای تولیدی در خصوص دریافت تسهیلات رونق تولید مشکلاتی دارند تصریح کرد: کم توجهی بانک ها در پرداخت این نوع تسهیلات موجب شده تا تولید کنندگان برای دریافت تسهیلات با مشکلاتی روبرو شوند.
بوربور ابراز امیدواری کرد که با کمک مدیران بانک ها این موانع رفع و چرخه تولید دوباره شکل گیرد.
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین میزان تسهیلات دریافتی 55 واحد تولیدی را یک هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برخی واحدهای تولیدی در مرحله دریافت تسهیلات قرار دارند.
وی تاکید کرد: اگر قصد داریم چرخ های تولید را به حرکت در آوریم و از ورشکستگی واحدهای تولیدی جلوگیری کنیم باید موانع پیش روی تولید را برداریم که این مهم به اجرای مصوبات از سوی مدیران دستگاه های اجرایی بستگی دارد.
بوربور در ادامه بدهی معوق بانکی، سرمایه در گردش، بدهی مالیاتی و بدهی تامین اجتماعی را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان برشمرد و گفت: تلاش می شود با بررسی این مشکلات و ارائه آن به مدیران مربوطه، این مشکلات رفع شود.
شهرستان ورامین در جنوب شرق استان تهران، سه شهرک صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و یک منطقه صنعتی در خیرآباد دارد که 750 واحد تولیدی خرد، متوسط و بزرگ در آنها مستقر هستند.
خبرنگار: سیدحسن میری - دبیر: معصومه آقاامینی
تهرام/7254//7244

ثبت نظر

ارسال