سرمایه در گردش اجرای طرح توسعه فولاد صدر خرم‌آباد تامین شود

خرم آباد- معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان بر ضرورت تامین سرمایه درگردش برای ایجاد طرح توسعه کارخانه فولاد صدر خرم آباد تاکید کرد.
  • یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 11:13

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی ظهر یکشنبه در کمیسیون کارگری لرستان اظهار داشت: جلسات مختلفی برای رفع مشکل کارخانه‌های زیر مجموعه فارس و خوزستان در شهرستان دورود، برگزار کرده‌ایم اما حداقل خروجی را داشته بنابراین لازم است این کارخانه‌ها تعیین تکلیف شوند.

وی در رابطه با بهبود وضعیت کارخانه‌های مشکل‌دار استان لرستان اظهار داشت: باید از ظرفیت پایلوت شدن لرستان در بخش اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات کارخانه‌های استان استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان به تلاش‌های استاندار لرستان برای حل مشکلات اقتصادی در استان اشاره کرد و افزود: مدیران حوزه اقتصادی و بخش‌های مختلف باید هم‌قدم با استاندار لرستان تلاش کنند و منتظر نمانند که شرایط خاصی برای حل مشکلات به وجود بیاید چراکه مشکلات باید توسط مدیران حل شود.

شاهرخی عنوان کرد: از آنجایی‌که مشکلات کارگری استان در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد باید منتج به نتیجه شود بنابراین هر جا که نیاز به مصوبه باشد مصوبه آن تصویب و هرکجا که سبب اخلال در نظام اقتصادی و مانع اقتصاد مقاومتی شود برخورد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است همه باید برای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم تا عملاً به آن جایگاهی که به‌عنوان الگو تعریف‌شده برسیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: اگر بنا شود در پیچ‌وخم بانک‌ها و مشکلات کارخانه‌های زیرمجموعه فارس و خوزستان در استان بمانیم چیزی اتفاق نمی‌افتد بنابراین باید برای هرکدام از این کارخانه‌ها راه‌حل مناسبی اتخاذ شود تا تعیین تکلیف شوند.

شاهرخی گفت: تاکنون چندین جلسه برای کارخانه‌های فارس و خوزستان در شهرستان دورود جلسه گذاشته‌ایم اما حداقل خروجی را داشته و عملاً مصوباتی که در این زمینه اتخاذشده متاسفانه محقق نشده است.

وی در رابطه با شرکت صدر فولاد خرم‌آباد نیز اظهار داشت: این شرکت نیاز به مساعدت دارد و باید مشکل سرمایه در گردش آن به نحوی برطرف شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود: بانک کشاورزی برای تأمین سرمایه در گردش همکاری داشته باشد تا بتوانیم طرح توسعه کارخانه فولاد صدر را اجرایی کنیم از طرفی سازمان صنعت معدن و تجارت نیز با مشارکت سایر اعضای دستگاه‌های مربوطه باید موانع بر سر راه این شرکت را برطرف کند تا طرح محقق شود.

شاهرخی در رابطه با راه‌اندازی کارخانه ماشین‌سازی لرستان نیز عنوان کرد: بانک ملی قصد راه‌اندازی این کارخانه را دارد بنابراین مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و به طور حتم اجرای آن تسریع می‌شود.


ثبت نظر

ارسال