سطح دسترسی مردم به دفاتر پیشخوان برای دریافت خدمات باید مناسب باشد

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: رعایت تناسب در محل های استقرار و افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات دفاتر پیشخوان شهری و روستایی باید مناسب باشد.
  • یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 13:22
به گزارش ایرنا، حشمت اله عسگری روز یکشنبه در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: تلاش مجموعه دولت فراهم کردن زمینه برای تسهیل خدمات به مردم و افزایش رضایتمندی و کیفیت و همچنین کاهش مراجعه به دستگاه های دولتی است.
وی افزود: دسترسی مردم به دریافت خدمات باید به سهولت انجام گیرد و در این ارتباط دفاتر پیشخوان بر اساس وظایف ذاتی خود باید به نحو مطلوب خدمات را به مردم ارائه دهند.
عسگری تاکید کرد: هر دفتر که نتواند در ارزیابی عملکرد نمره مناسب کسب کند باید پلمب شود تا دفاتری که خدمات مناسب و ارزنده به مردم ارائه می دهند، فعال تر شوند.
وی در خصوص صدور کارت سلامت و پرونده الکترونیکی سلامت با همکاری دفاتر پیشخوان و دانشگاه علوم پزشکی گفت: این اقدام یک طرح ملی است و برای تسهیل امور و ثبت الکترونیکی اطلاعات سلامت مردم انجام می شود.
معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست به تشریح چگونگی اجرای طرح صدور کارت سلامت اشاره کرد و خواستار اجرای دقیق مقررات توسط دفاتر پیشخوان با توجه به ارتباط آن با سلامت عمومی شد.
به گزارش ایرنا، در ادامه این نشست اعضا به بحث و بررسی پیرامون ارزیابی دفاتر پیشخوان، بررسی عملکرد آنها و واگذار خدمات دولتی به این دفاتر پرداختند.
اکنون 64 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان ایلام فعال است.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی** انتشار دهنده: مجید سلیمانی*
7177/9002

ثبت نظر

ارسال