اقتصاد مقاومتی جامعه اسلامی را الگوی برتر جهان معرفی می کند

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دهاقان گفت:اقتصاد مقاومتی جامعه اسلامی را به عنوان یک الگوی برتر به جهان معرفی می کند.
  • دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 6:6
اقتصاد مقاومتی جامعه اسلامی را الگوی برتر جهان معرفی می کند
 
ولی الله توکلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درشهرستان دهاقان اظهار داشت:اقتصاد مقاومتی به جامعه کمک می کند تا ضمن اینکه آسایش و اقتصاد تأمین شود،به دشمن اجازه ندهد که نقطه ضعف برای کشور بگیرد وبوسیله تحریم و فشار جامعه را منع نماید.
وی با اشاره به اینکه دست یابی به اقتصاد مقاومتی نیازمند بستر سازی و ایجاد شرایط و زمینه می باشد ،بیان داشت:اگر این شرایط فراهم نشود نمی توان امید داشت که اقتصاد مقاومتی در جامعه شکل بگیرد،بنابراین باید جامعه به این باور برسد که می تواند با اعتماد به توانمدی‌های داخلی پیشرفت کنیم و دشمن نیز می کوشد تا جامعه را به خود وابسته کند و استقلال ما را خدشه دار کند.
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دهاقان گفت:از آنجا که فرهنگ پدیده ای است که در یک جامعه شکل می گیرد و در یک فرایندی تغییر می کند ،پس قابل مدیریت است هر چند فرهنگ مجموعه ای از اندیشه ها،آداب وسنت‌هایی است که رفتار مردم را تحت تأثیر خود قرار می دهد .
وی با توجه به نقش اقتصاد مقاومتی در حوزه فرهنگ، عنوان داشت: دو اصل اساسی توانستن و سلطه مستکبران ودشمنان پذیرفته شود تا اقتصادمقاومتی شکل گیرد،از نظر فرهنگ اقتصادی جامعه می‌بایبست به این باور برسد که تولید و عدالت اقتصادی یک مأموریت و وظیفه الهی است،و به عنوان یک ارزش آن را در رفتار های اجتماعی خود بکار گیرد.02143/131
 

ثبت نظر

ارسال