روحیه استکبارستیزی ملت ایران روز به روز در حال تقویت شدن است

ایلام -سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی اعتقاد راسخ عموم ملت ایران بوده و این روحیه روز به روز در حال تقویت شدن است.
  • دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 6:39

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی چراغی پور صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در طول تاریخ نشان داده که در مقابل جور و ستم مستکبران هیچگاه سر تسلیم فرود نخواهد آورد و این روحیه باعث شده علیرغم طمع دشمنان نتوانند در برابر این ملت غیور و سلحشور موفق باشند.

وی با اشاره به رویدادهای تاریخی که ملت ایران در طول سال های پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته افزود: یوم الله ۱۳ آبان یکی از ماندگارترین و تاریخ ساز ترین ایام است که ملت ایران در این روز نشان داد با اتکا به الطاف الهی و قدرت ملی در مقابل قدرت های نظامی و سیاسی جهان ایستادگی کرده و سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: استکبار جهانی با بسیج تمامی امکانات و استفاده از ایادی خود در داخل و خارج از کشور همواره در صدد ضربه زدن به این نظام الهی و مردمی است و با وجود گذشته ۳۷ سال از پیروز انقلاب اسلامی با ترفند های مختلف در قالب بروز جنگ تحمیلی ، تحریم های سیاسی و اقتصادی و هجمه فرهنگی می خواهد این نظام را سرنگون و آنرا ناکارآمد نشان دهد ولی در سایه رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و همراهی ملت تاکنون در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده است.

چراغی پور اضافه کرد: این روحیه باعث شده ملت های ازاده سراسر دنیا نیز با تبعیت از ویژگی مبارزه با استکبار ملت ایران در مقابل دنیای استکبار قد علم کرده و نهضت های آزادی بخش بسیاری در جای جای جهان شکل بگیرد.

وی راهپیمایی ۱۳ آبان را سمبل و نماد مبارزه به استکبار جهانی دانست و گفت: ملت بزرگ مردم ایران اسلامی امسال نیز با بهره گیری از بصیرت مثال زدنی خود راهپیمایی ۱۳ آبان را به بهترین شکل ممکن برگزار می کند.


ثبت نظر

ارسال