بستر توسعه گردشگری با تلاش دولت فراهم شده است

تبریز- ایرنا - فرماندار بستان آباد گفت: زیرساخت ها و زمینه های لازم برای توسعه صنعت گردشگری در کشوربا تلاش دولت تدبیر و امید فراهم شده است.
  • سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت 16:52
به گزارش ایرنا، علی بدر شکوهی روز سه شنبه در آئین نواختن زنگ گردشگری در دبستان دخترانه عترت بستان آباد، افزود: دولت با تمام توان از توسعه صنعت گردشگری ومعرفی بخش گردشگری در تمام نقاط کشور حمایت می کند ومسئولان شهرستان بستان آباد هم باید از فرصت بدست آمده در جهت بهره مندی از حمایت های دولتی وبهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی تلاش کنند.
وی گفت: دراین شهرستان نیازمند کار کارشناسی شده در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری هستیم.
وی با بیان اینکه گردشگری، امروزه صنعتی بسیار مهم در تمام جهان است و نقش پررنگی در شکوفایی اقتصادی کشورها و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه دارد، افزود: امروز صنعت گردشگری بعنوان یک صنعت پاک در زمینه ایجاد رونق اقتصادی وتوسعه اشتغال مورد توجه کشورهای در حال توسعه قرار گرفته و ما نیز نباید از این صنعت غافل بمانیم.
وی نواختن زنگ گردشگری در مدارس را زمینه ساز آشنایی ومعرفی دانش آموزان با گردشگری عنوان کرد وگفت: باید در سنین کودکی ونوجوانی دانش آموزان را با ضرورت توجه به گردشگری پاک وحفاظت از منابع خدادادی آشنا کنیم.
بدر شکوهی افزود: یکی از نیازهای اصلی در بخش گردشگری آشنا کردن جوانان وخانواده ها با ضورت حفظ منابع طبیعی است که مدارس می توانند در تبیین وبر آورده شدن این مهم موثر باشند.
هفته گردشگری از ششم تا 13 مهر با شعار ' گردشگری برای همه و همه برای گردشگری' نام گذاری شده است.
خبرنگار: علی کبیر** انتشاردهنده : پرویز انصاری
7239/3071

ثبت نظر

ارسال