پروژه مسکن مهر اصفهان تا پایان سال به پایان می‌رسد

مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پرونده پروژه مسکن مهر در اصفهان تا پایان سال بسته می‌شود و تمامی ۲۱۰ هزار واحد مسکن مهر استان به بهره‌برداری می‌رسد.
  • یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 18:18
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،استاندار اصفهان در مراسم افتتاح دو هزار و ۴۷۵ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید استان اصفهان با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: از ابتدای انتخاب آقای آخوندی به عنوان وزیر  راه وشهرسازی دیدگاه وی درباره پروژه مسکن مهر بر این قرار گرفت که با وجود مشکلات فنی، اقتصادی این واحدها در سرتاسر کشور به اتمام برسد.

رسول زرگرپور  با بیان اینکه ۲۱۰ هزار مسکن مهر در استان اصفهان داشتیم که ۱۶۰ هزار مورد آن شهری  و ۵۰ هزار مورد روستایی بوده است، ابراز داشت: ۹۴ درصد از پروژه مسکن مهر در اصفهان به پایان رسیده است و تعداد ۱۲ هزار مورد ( کمتر از ۶ درصد) باقی مانده است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه در اصفهان، نشانه صداقت و ایفای تعهد دولت است که با وجود معضلات و مشکلات سعی در عملی کردن قول‌های خود داشته است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر کم و کاستی‌هایی دارد که آن را انکار نمی‌کنیم، بیان داشت: تلاش کردیم تا کمبودهای مساکن مهر مانند مدارس، کلانتری، مسجد، اتوبوس و غیره را فراهم کنیم و واحدهای افتتاح شده امروز نیز به یقین مشکلاتی دارند که باید این محدودیت‌ها را نیز تکمیل کنیم.

زرگرپور با بیان اینکه مسکن مهر در شهرهای جدید با ساختار و نظام خود عمل می‌کند، ابراز داشت: بر این اساس کیفیت این مسکن‌ها بالاتر از دیگر مساکن مهر و مطابق استاندارد است و خدمات زیربنایی و روبنایی آن قابل مقایسه با مسکن مهر دیگر شهرها نیست.

وی اضافه کرد: اصفهان نخستین استانی است که تلاش دارد هرچه سریع تر کسری واحدهای مسکن مهر خود را جبران کند و بر این اساس مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پرونده پروژه مسکن مهر در اصفهان تا پایان سال بسته می‌شود.


انتهای پیام/م


ثبت نظر

ارسال