۲۱ طرح عمرانی و ۱۲۰ طرح اقتصاد مقاومتی در حال اجرا است

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ملکان افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در نظر داریم تا پایان سال جاری 21 طرح عمرانی و 120 طرح اقتصاد را در سطح شهرستان عملیاتی و به بهره برداری برسانیم.
  • سه شنبه 25 آبان 1395 ساعت 14:3

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  دیار ملکان، سرگرد پاسدار غلامرضا کفاشی افزود:بسیج سازندگی به منظور محرومیت زدایی در روستاها و کمک به محرومین اقدام به احداث خانه های محروم و بازسازی مساجد لایروبی انهار، احداث غسالخانه و غیره می کند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته توسط بسیج سازندگی در نظر داریم تا پایان سال جاری ۲۱ طرح عمرانی و ۱۲۰ طرح اقتصاد را در سطح شهرستان عملیاتی و به بهره برداری برسانیم.

کفاشی با بیان اینکه بسیج سازندگی نیز در حوزه‌های مختلف صنایع دستی و تبدیلی نیز ورود پیدا کرده است تصریح کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال میزان تسهیلات اعطایی از طریق قرارگاه بسیج سازندگی ملکان به ۲۵ میلیارد ریال افزایش یابد که تاکنون مبلغ ۱/۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی در خصوص اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سپاه از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی و هجرت برخوردار است یادآور شد: بسیج سازندگی با همکاری بسیج دانش آموزی و دانشجویی اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی، فنی و حرفه ای، کمک به بازسازی و مرمت ۳۵ مدرسه، تعمیر و بازسازی ۱۴ مسجد ، ۵ خانه محروم و ۲غسالخانه در سطح شهرستان نموده است.


ثبت نظر

ارسال