آغاز نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با مشارکت 360 شرکت داخلی و خارجی در تهران آغاز بکار کرد.
  • چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 10:23
آغاز نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته که از امروز تا 18 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود،بیش از 300 شرکت داخلی و 60 خارجی از ایران و کشورهای ترکیه، ژاپن، چین، کره جنوبی، ایتالیا، آلمان، سوئیس، تایوان، فرانسه، امارات متحده عربی، اسپانیا و بلژیک نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون، تنکولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را در معرض دید مخاطبان قرار دادند. 
نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ کیفی و تنوع محصول دارای رشد قابل توجه بوده و از سوی شرکت های داخلی و خارجی رشدی حدود 30 درصدی یافته است. 

رونمایی و ثبت اختراع اولین دستگاه CNC برش فوم تولید داخلی پنج محوره، رونمایی از جدیدترین دستگاه چاپ flat bed بروی اجسام سخت با کیفیت بسیار بالا تا ضخامت 10 سانتیمتر و نمایش جدیدترین ماشین عرض 5 متر UV سازگار با محیط زیست طبق استانداردهای اروپا برخی از برنامه های ویژه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی است. 

قرار است چند هیئت بازرگانی از کشورهای عراق، امارات، افغانستان، کویت، هند،پاکستان، کره جنوبی و تایوان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازید از غرفه ها و سالن ها با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند. 

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر 25 هزار متر مربع و در سالن های 6-7-27-31A-31B-40 -40 A-41-41 B و فضای باز برپا شده است و در آن خدمات و صنایع تبلیغات (محیطی ، محاطی ، دیجیتالی ورایانه ای)، تبلیغات کالا، محصولات وخدمات، تکنولوژی دیجیتال، انواع چاپ، تجهیزات و ملزومات چاپ،رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی، فن آوری ارتباطات،علائم تبلیغاتی، نشان های تجاری و فرهنگی،تبلیغات کالاهای صادراتی، فعـالیت های بازاریـابی و تحقیق در بازار، تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش،شبکه های مجازی،تبلیغات اینترنتی،تبلیغات مخابراتی،ماشیـن های چاپ الکترونیکی، طراحـی بسته بنـدی و دیگر صنایع و خدمات مرتبط به نمایش درآمده است.

برگزاری یک همایش و چند نشست و کارگاه علمی و تخصصی با موضوعات مبانی تحقیقات بازاریابی و آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش برخی دیگر از برنامه های جانبی این نمایشگاه است. معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاههای اقتصادی،آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ دیجیتال و چاپ سه بعدی و ترویج فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی مهمترین اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابسته در این چهار روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.


ثبت نظر

ارسال