سرقت های میلیاردی از مشتریان بانک

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری دو سارقی که مبلغ دو میلیارد ریال از مشتریان بانک های شهر اصفهان سرقت کرده بودند خبر داد.
  • سه شنبه 14 دی 1395 ساعت 14:30
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "ستار خسروی" گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر سرقت وجوه نقد مشتریان بانک ها در شهر اصفهان بررسی و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد:این سارقان مشتریانی که از بانک وجوه نقد دریافت می کردند را شناسایی ، تعقیب و در فرصتی مناسب وجوه نقد آنان را سرقت می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یکسری تحقیقات و راه اندازی گشت های نامحسوس موفق شدند هر دو سارق را دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی افزود: این سارقان هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت دو میلیارد ریال وجوه نقد از مشتریان بانک ها اعتراف کردند.

رئیس آگاهی اصفهان در پایان با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضائی به مشتریان بانک ها هشدار داد: بهترین روش جهت جلوگیری از سرقت وجه نقد استفاده از فناوری های نوین بانکی می باشد ، در صورتی که مجبور به حمل پول نقد هستید به اطراف کاملا توجه داشته باشید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به نزدیک ترین مکان انتظامی مراجعه یا با پلیس تماس بگیرید ، مراقب باشید برخی از سارقان به تعقیب شما می پردازند و با ایجاد یک تصادف ساختگی قصد سرقت پول شما را دارند و وجوه نقد خود را از دید عموم مخفی و در داشبورد یا روی صندلی خودرو نگذارید.
انتهای پیام/ 


ثبت نظر

ارسال