قدردانی از محققان پوست در همایش انجمن متخصصان پوست

استادان پیشکسوت و محققان جوان حوزه پوست تجلیل می شوند.
  • چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 11:44
داریوش دائر متخصص پوست عضو انجمن متخصصان پوست در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما با اعلام خبر آغاز قدردانی از محققان پوست در همایش انجمن متخصصان پوستشانزدهمین همایش این انجمن در هتل المپیک تهران گفت: تحقیقات جوانسازی و زیبایی نوین، مطالعات بر روی سلولهای بنیادی از جمله مباحث مطرح این همایش است.

وی گفت: در فراخوان جشنواره محققان جوان که برای نخستین بار در طول عمر انجمن برگزار می شود 45 مقاله ارسال شد که پس از بررسی مقالات 8 برگزیده اولیه انتخاب شدند.
دائر افزود: امروز این 8 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود و در نهایت3 نفر برگزیده نهایی فردا جایزه - بورس تحقیقاتی خارج از کشور- را  دریافت می کنند.

وی گفت: همچنین قدردانی از 18 استاد پیشکسوت این حوزه و جشن دانش آموختگی متخصصان پوست از دیگر برنامه های همایش شانزدهم است.

عضو انجمن متخصصان پوست افزود: کارگاه آموزش تکنیک های جراحی و لیزر، درمان تعریق زائد و درمان بیماریهای پوستی با سلولهای بنیادی و 45 مقاله که 18 مقاله آن از سخنرانان خارجی است با محوریت بیماری های تاولی، درمان تعریق زائد پوستی، تحقیقات جدید روی عوامل پیری پوست، انتقال سلولهای چربی به منظور جوانسازی پوست و درمان های جراحی و غیر جراحی بیماری پیسی  بهمراه نشست های تخصصی از جمله برنامه های همایش سه روزه انجمن متخصصان پوست است.

شانزدهمین همایش سالانه انجمن متخصصین پوست ایران از15 تا 17 دی در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.





ثبت نظر

ارسال