اسباب کشی بیمه سلامت از وزارت تعاون به وزارت بهداشت

اسباب کشی بیمه سلامت از وزارت تعاون به وزارت بهداشت ،راه‌اندازی اولین خط LRT در رینگ تاریخی تهران و.....را در مدار چند درجه-اجتماعی می خوانید.
  • چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 15:28
به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما؛اسباب کشی بیمه سلامت از وزارت تعاون به وزارت بهداشت ،راه‌اندازی اولین خط LRT در رینگ تاریخی تهران و.....را در مدار چند درجه-اجتماعی می خوانید.


                                                                           سرتیتر اخبار


  
                                                                              دانلود
       




اسباب کشی بیمه سلامت از وزارت تعاون به وزارت بهداشت 
اسباب کشی بیمه سلامت از وزارت تعاون به وزارت بهداشت
نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم ماده 87این لایحه را به تصویب رساندند که بر اساس آن تولیت نظام سلامت شامل سیاست‌گذاری اجرایی، برنامه‌ریزی‌های راهبردی، ارزشیابی، اعتبارسنجی و نظارت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متمرکز می‌گردد. کلیه اشخاص حقیقی وحقوقی اعم از دولتی و غیردولتی، از جمله ارایه‌کنندگان خدمات سلامت، سازمانها و شرکت‌های بیمه پایه و تکمیلی، موظفند از خط ‎‌مشی و سیاست‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تأکید بر خرید راهبردی خدمات و واگذاری امور تصدی‌گری با رعایت ماده 13 قانون مدیریت خدمات کشوری و سطح بندی خدمات، تبعیت کنند.
به موجب این مصوبه از زمان ابلاغ این قانون، سازمان بیمه سلامت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتزع و با حفظ شخصیت حقوقی و استقلال مالی بر اساس اساسنامه‌ای که به تصویب هیأت وزیران می‌رسد وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اداره می‌شود. اساسنامه این سازمان مطابق قانون به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.


راه‌اندازی اولین خط LRT در رینگ تاریخی تهران
اسباب کشی بیمه سلامت از وزارت تعاون به وزارت بهداشت
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایجاد اولین خط ال‌آرتی در رینگ تاریخی تهران خبر داد.
مازیار حسینی با اشاره به اینکه  مطالعات برای راه‌اندازی اولین خط LRT در محدوده رینگ تاریخی تهران در محدوده‌های بهارستان، جمهوری و بازار انجام شده است، گفت: این خط با اتکا به روشBRT و جذب سرمایه‌گذار خصوصی پیش خواهد رفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین با بیان اینکه مطالعات برای تبدیل خط )7BRT(  (راه‌آهن - تجریش)  به LRT در حال انجام است، گفت: براساس بررسی‌های انجام شده روزانه 250 الی 300 هزار نفر از این خط BRT استفاده می‌کنند که اگر این عدد را در ساعات فعال تقسیم کنیم، متوجه می‌شویم که در هر ساعت 10 الی 15 هزار نفر با این خط جابه‌جا می‌شوند که باید بگویم این حجم استفاده دیگر در بستر بی‌آرتی جوابگو نیست.
حسینی با بیان اینکه مطالعات جامع حمل و نقل تهران در حال بروزسانی است، گفت: BRT در برخی خطوط از سقف جابه‌جایی خود گذشته است و باید به متدهای جدیدی همچون مترو LRT توجه کرد.



تمدید ثبت ‌نام عتبات دانشگاهیان تا 18 دی ماه
اسباب کشی بیمه سلامت از وزارت تعاون به وزارت بهداشت
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت : مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان ویژه زائرین اصلی و ذخیره تا 18 دی ماه در سایت لبیک تمدید شد.
 محمد زارع با اشاره به اینکه عدم مراجعه زائران در موعد مقرر به سایت، به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و از میان ظرفیت‌های باقی مانده از میان دانشگاهیانی که در قرعه کشی انتخاب نشدند، فراخوان خواهد شد  گفت:‌ اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از بهمن ماه آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال 96 ادامه خواهد داشت و در این مدت بیش از 16000 نفر از دانشگاهیان کشور راهی عتبات عالیات خواهند شد.





ادامه روند کاهش دما 
اسباب کشی بیمه سلامت از وزارت تعاون به وزارت بهداشت
کارشناس هواشناسی گفت: روند کاهش دما همچنان ادامه دارد و فردا و پس فردا به طور میانگین در کل کشور شاهد سردترین دما خواهیم بود.
محمد اصغری افزود: تبریز با 11 درجه و زنجان و ارومیه با 7 درجه زیر صفر کمترین دما و میانه و سراب با 21 درجه ، بستان آباد 17 درجه و فیروزآباد کوثر در اردبیل با 16 درجه زیر صفر سردترین ایستگاه ها بوده اند. وی تصریح کرد: حداقل دمای تهران هم در شب گذشته به یک درجه بالای صفر رسید. اصغری وقوع بارش در شمال شرق کشور از جمله در سرخس و درگز را در پیش از ظهر امروز پیش بینی کرد و گفت: احتمال بارش برف در شمال غرب کشور بویژه در ماکو و پلدشت وجود دارد.وی  افزود: عصر یکشنبه موج جدیدی از بارش ها از نوار غربی وارد کشور می شود و شاهد بارش برف و باران در استان های واقع در رشته کوه های زاگرس از جمله لرستان، چهارمحال و بختیاری ، کرمانشاه و کردستان خواهیم بود.



کاهش 36 درصد جرائم در مترو تهران
اسباب کشی بیمه سلامت از وزارت تعاون به وزارت بهداشت
فرمانده یگان انتظامی مترو گفت: میزان جرائم در مترو نسبت به سال گذشته 36 درصد کاهش داشته و این نشان از امنیت بالای شهر زیرزمینی دارد. سرهنگ علی راقی افزود: امکانات و تجهیزات فنی مناسب مترو و گشت‌های نامحسوس پلیس باعث شده تا مترو تهران از معضلات کمتری نسبت به سطح شهر برخوردار باشد. وی تصریح کرد: حتی میزان سرقت‌های گزارش شده با توجه به وسعت و تعداد ایستگاه‌ها بسیار کم است.








ثبت نظر

ارسال