دیدار نمایندگان مجلس بارئیس رسانه ملی

نمایندگان مجلس، در دیدار با رئیس رسانه ملی تعامل سازنده با شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما را مثبت ارزیابی و از عملکرد رسانه ملی در پوشش اخبار حماسه اربعین و تحولات سوریه قدردانی کردند.۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵ چهار شنبه ۱۵ دی
  • چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 15:57

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نمایندگان مجلس، تعامل سازنده با شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما را مثبت ارزیابی و از عملکرد رسانه ملی در پوشش اخبار حماسه اربعین و تحولات سوریه قدردانی کردند.

نمایندگان مجلس در این دیدار در خصوص اعتماد سازی عمومی رسانه ملی، استفاده از ظرفیت اثرگذاری صدا و سیما و کاهش هزینه های کشور و نگاه ویژه به مناطق محروم و کشف استعدادهای این مناطق بحث و تبادل نظر کردند.

توجه به وحدت و احترام به قومیت های مختلف، معرفی ایده های برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی و تبلیغات گسترده تر کالای وطنی و تقبیح همکاری با شبکه های ماهواره ای معاند و منحرف به عنوان یکی از مصادیق وطن فروشی از دیگر موضوعات مورد توجه نمایندگان مجلس در این دیدار بود.

رئیس رسانه ملی هم در این دیدار با اشاره به تمهیدات سازمان برای کاهش آسیب پذیری از تهدیدات دشمن در حوزه پخش ماهواره ای گفت: نبض رسانه ملی اگر درست کار کند می تواند هجمه رسانه های معاند را که همان القای یأس و ناامیدی، تخریب دین و هویت کشور است بی اثر کند.

دکتر علی عسکری هدف گذاری فراکسیون رسانه ملی مجلس برای کاهش لطمات فرهنگی و هویتی شبکه های ماهواره ای معاند و منحرف به جامعه ایران اسلامی را خواستار شد.

 


ثبت نظر

ارسال