برد میلی‌متری والیبالیست‌های پیکان مقابل سایپا

تیم والیبال پیکان در دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر ۲ مقابل تیم سایپا به پیروزی رسید.
  • چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 18:34
دربی والیبالیست های خودروساز آغاز شدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ شاگردان پیمان اکبری در حالی امروز به مصاف نارنجی پوشان رفتند که جایگاه صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند و جزو مدعیان هستند.

جدال دو تیم خودروساز کشور همیشه حساس بوده است و این مسابقه برای حفظ جایگاه آن ها در جدول رقابت ها حساسیت را دو چندان کرده است.

تیم پیکان تهران که با 13 برد و 37 امتیاز در صدر جدول است، رقابت نزدیکی با بانک سرمایه برای حفظ این جایگاه دارد و پیروزی برابر سایپا در حفظ این روند اهمیت زیادی دارد.

از سوی دیگر تیم سایپا با 9 برد و 27 امتیاز در رتبه سوم جدول است و تیم شهرداری ارومیه نیز با همین تعداد برد و امتیاز در جایگاه چهارم است و شکست سایپا برابر پیکان احتمال از دست دادن این رتبه را برای نارنجی پوشان در پی دارد.

دیدار رفت دو تیم نیز بسیار سنگین برگزار شد و سایپا سه بر دو مغلوب پیکان شد و شاگردان مسعود آرمات برای جبران این نتیجه به میدان می روند.

تیم والیبال سایپا که در هفته های پایانی دور رفت نتوانسته بود بازی های خوبی را ارائه دهد دور برگشت رابا قدرت بیشتری آغاز کرد و توانست نتایج خوبی را در برابر حریفان به دست آورد.

در بازی حساس امروز برابر سایپا نارنجی‌پوشان توانستند به خوبی در ست نخست مقابل شاگردان پیمان اکبر قد علم کنند و مدعی عنوان قهرمانی را با نتیجه 25 بر 20 مغلوب خود کردند.

در ست دوم معروف و یارانش برای جبران وارد زمین شدند و به خوبی در برابر تیم با انگیزه سایپا خودنمایی کردند در آن طرف تور هم مجتبی شبان باانگیزه و دیگر بازیکنان با پاس‌های خوب محمد طاهر وادی در اجرای تاکتیک ها موفق عمل کردند.

تجربه بازیکنان پیکان در این ست جواب داد و شاگردان اکبری با بالا بردن اختلاف امتیاز خود نسبت به حریف مسیر برد ست دوم را دنبال کردند و در پایان با نتیجه 25 بر 22 موفق به شکست حریف سنتی خود در والیبال شدند.

در ست سوم بازیکنان 2 تیم از انگیزه بالایی برخوردار بودند و توانستند با اجرای تاکتیک های حرفه ای والیبال سطح بالایی را به نمایش بگذارند.

پیکانی‌ها این بازی را با قدرت بالاتری آغاز کردند و از همان ابتدا سعی کردند در امتیازآوری از حریف پیش افتند و تا پایان این ست هماهنگی خود را برای رسیدن به برد حفظ کردند و توانستند با نتیجه 25 بر 14 پیروز شوند.

ست چهارم شاگردان مسعود آرمات برای فرار از باخت با هوشیاری و هماهنگی بالاتری کار را آغاز کردند وتوانستند همانند پیکانی‌ها در 2 ست قبل در امتیازآوری از حریف پیش افتند و با نتیجه 25 بر 23 موفق به برد شوند.

در ست پایانی بازی حساس و نفس‌گیر والیبالیست‌های خودروساز٬ هر 2 رقیب دیرینه با قدرت و انگیزه بالا در برابر هم صف‌آرایی کردند و هیچ یک از آن‌ها راضی به باخت نبودند اما تجربه پیکانی‌ها به کمک آن‌ها آمد و توانستند در این ست با نتیجه 15 بر 12 به برتری دست پیدا کنند.




ثبت نظر

ارسال