اجازه فروش اردوگاه باهنر را داریم اما فروشی نیست

اکبرزاده گفت:طبق قانون وزارت آموزش و پرروش اجازه فروش مکان های مازاد را دارد اما اردوگاه باهنر مازاد نیست و قصدی برای فروش این اردوگاه نداریم.
  • چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 8:0
اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در واکنش به خبر فروش اردوگاه باهنر از سوی آموزش و پرورش که از سوی یکی از اعضای شورای شهر مطرح شده بود، اظهار داشت:این خبر صحت ندارد و در آموزش و پرورش هیچگونه صحبتی در این باره نشده است.

وی افزود:اگر قرار باشد همچین اتفاقی بیفتد این موضوع از طریق مراجع قانونی و با برگزاری کمیته ها و تصمیم گیری های مسئولان ممکن می شود که تاکنون صحبتی در این خصوص نشده است.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت:در وزارت آموزش و پرورش طبق قوانین امکان فروش املاک مازاد وجود دارد اما اردوگاه باهنر سابقه ای طولانی دارد و مکانی است که رفت و آمد در آن زیاد است .همچنین افراد خارج از این وزارت خانه هم از اردوگاه استفاده می کنند.به همین دلیل اردوگاه باهنر جزو مکان های مازاد محسوب نمی شود و ما قصدی برای فروش این مکان نداریم.  

گفتنی است محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران دیروز اعلام کرده بود،وزارت آموزش و پرورش قصد دارد اردوگاه باهنر در شمال تهران را به یک بانک بفروشد. 

انتهای پیام/

ثبت نظر

ارسال