«مستر بایسیکل ران» دوچرخه‌ات ترمز ندارد/ نخوری زمین برادر!

منصوریان که در همه چیز می‌کوشد از کی‌روش یاد بگیرد کاش بازیکن‌سالاری را هم از او می‌آموخت!
  • سه شنبه 14 دی 1395 ساعت 16:40
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزار میزان، «من در مسیر پاکسازی فوتبال پیش می‌روم و برای موفقیت، از بزرگان فوتبال هم توصیه و راهنمایی می‌گیرم. راستش تا قبل از استقلال خیلی رسانه‌ها را می‌خواندم و همه چیز را چک می‌کردم، اما الان در استقلال واقعاً تمرکزم فقط روی کارم است. اصلاً نمی‌دانم چه می‌نویسند یا چه جوی درباره‌ام ایجاد شده. من تمرکزم را گذاشته‌ام که تیمم را نجات بدهم.»

وقتی علیرضا منصوریان داشت این حرف‌ها را بر زبان می‌آورد که همه فکر می‌کردند قرار است واقعا با بازیکن سالاری مقابله کند.  همه فکر می‌کردند توفیق منصوریان در بازی با سپاهان و حمایت بی سابقه رسانه‌ها از او و تیم جوان و بی حاشیه‌اش باعث می‌شود تا سرمربی جوان استقلال برخورد قاطع خود را به نمایش بگذارد و عواملی را که باعث زیر سوال رفتن قدرت و اقتدار او شده بودند را از تیم کنار بگذارد اما حالا و با گذشت زمان و باد خوردن پشت پرونده رحمتی، فهمیدیم که در استقلال برای تصمیمات او تره هم خورد نمی‌کنند!

آنگونه که منصوریان خیز برداشته بود تا مسیر مبارزه با بازیکن سالاری را تا ته خط برود، فکر می‌کردیم رحمتی و اعضای دسته‌اش باید ساک‌هایشان را بردارند و بروند اما هر چه بیشتر گذشت بیشتر متوجه شدیم که خبری نیست و منصوریان دارای آن اقتداری نیست که ما یا خودش فکر می‌کردیم دارد.

شاید منصوریان تازه فهمیده که «پردازش» بعضی از حرف‌ها در مصاحبه آسان است اما به وقت عمل که می‌رسد معلوم می‌شود که چقدر روی حرف‌های او حساب می‌کنند! منصوریان در همان فرودگاه اصفهان تصمیم گرفت تا رحمتی را کنار بگذارد اما از همان روز اول، باشگاه توانست تصمیم مربی‌اش را مهار کند و مانع از پردازش این تصمیم شود! ابتدا تصمیم گیری را به روز دوشنبه موکول کردند و بعد هم ابتدا افتخاری و دست آخر خودش اعلام کردند که قرار نیست رحمتی جدا شود و حرمتش باید حفظ شود! این وسط کسی هم به حرمت محمد خرمگاه لابد کاری نداشت که شماره‌اش را مثل نقل و نبات روی سکوها پخش کردند تا جماعت از خجالتش در بیایند.

حالا علیرضا منصوریان فکر می‌کند که اقتدارش را به نمایش گذاشته و اژدهای مخوف بازیکن‌سالاری را به درستی مورد «پردازش» قرار داده غافل از اینکه  او هیچ ضربه‌ای نزده و غیر از به جلو انداختن زمان زمین خوردن خودش، کار دیگری انجام نداده! منصوریان خیلی دیر می‌فهمد که باید زودتر واکنش نشان می‌داد و با کنار گذاشتن چند بازین خاطی یا ناکارآمد هم خودش را بیمه می‌کرد و هم اینکه به سادگی کاری را به پایان می رساند که وعده اش را داده بود.

کارلوس کی‌روش را دیدید که چقدر ساده 7 بازیکن پرسپولیس را به غر مربی‌شان پس فرستاد؟ منصوریان که در همه چیز می‌کوشد از او یاد بگیرد کاش بازیکن‌سالاری را هم از او می‌آموخت!

مستر منصوریان! مراقب باش از روی دوچرخه استقلال زمین نخوری که به نظر می‌رسد این وسیله‌ای که زیر پایت است نه ترمز دارد نه فرمانش میزان است و نه اینکه تو بلدی درست هدایتش کنی!

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال