مساجد و نمازخانه های دانشگاه در شان استاد و دانشجو باشد/ اقدامات چشمگیر دانشگاه پیام نور در عرصه فرهنگی

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور امکان حضور پررنگ اساتید و دانشجویان را در عرصه های فرهنگی و مذهبی فراهم کرده است.
  • جمعه 17 دی 1395 ساعت 12:28
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،رستمی ابوسعیدی در نشست صمیمی با مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، این دانشگاه را کم تنش ترین دانشگاه دانست و اظهار داشت: حضور دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در شهرستان ها می تواند نقش موثری در توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی داشته باشد.

وی رسیدگی به وضعیت مساجد و نمازخانه های دانشگاه را ضروری خواند و یادآور شد: مساجد و نمازخانه ها باید در شان دانشگاه و دانشجویان این دانشگاه باشد و برای تقویت آن می توانیم از کمکهای خیرین بهره مند شویم.

وی با تاکید بر لزوم تبیین و تحقق اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور ، برگزاری جلسات متعدد با موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: صرفه جویی، مدیریت مصرف، حرکت به سوی کارآفرینی و ایجاد انگیزه برای ارائه بیشتر ابداعات و نوآوری ها در بین دانشجویان مهم ترین هدف مدیریت دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور از صرفه جویی 100 میلیارد تومانی این دانشگاه طی سال گذشته خبر داد و گفت: 100 پروژه عمرانی نیز در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی به آغاز سال تحصیلی در جوار شهدای هویزه اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در جهت حفظ آرمان های مقدس شهدای گرانقدر کشور گام بر می دارد و حضور شهدای گمنام در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و مرکز کرج افتخاری بزرگ برای این دانشگاه به شمار می رود.

وی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت 27 شهید مدافع حرم این دانشگاه در دهه فجر خبر داد و گفت: امید است با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای عزیز بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.


انتهای پیام/

ثبت نظر

ارسال