جایگاه قوه قضائیه باید حفظ شود/مسئولان بجای نزاع های رسانه ای به فکر نجات اقتصاد کشور باشند

امام جمعه میامی گفت: : جایگاه قوه قضائیه که پناهگاه مردم است نباید تضعیف وتحت فشار قرار بگیردو جایگاه قوه قضائیه باید حفظ شود .
  • جمعه 17 دی 1395 ساعت 21:18

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میامی جوان، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه کارگزاران کشور نباید کاری انجام دهند که اعتماد مردم به نظام خدشه دار شود،گفت: تقابل، تسویه حساب های شخصی و جناحی و کشاندن آن به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، جامعه ورسانه ها به نفع کشور نیست.

صفائی پور با اشاره به اینکه در این نزاعها آنچه ضایع می شود حقوق مردم است، تاکیدکرد: باید به جایگاه و عظمت ملت مقتدر ایران اسلامی احترام بگذاریم.

وی ضمن  توصیه به مسئولان گفت: جایگاه قوه قضائیه که پناهگاه مردم است نباید تضعیف وتحت فشار قرار بگیردو جایگاه قوه قضائیه باید حفظ شود .

امام جمعه میامی افزود: باید دست به دست هم دهیم و اقتصاد کشور را از رکود، تورم، فقر و بیکاری نجات دهیم و مسئولان مربوطه باید حقوق های نجومی را پیگیری کنند.

وی به برگزاری اجلاسیه نماز در شهرستان اشاره کرد وگفت: نقش نماز درمقابله با آسیب های اجتماعی در تجلیل از مروجین فرهنگ نماز از سوی آموزش وپرورش شهرستان قابل تحسین وتقدیر است .

صفائی پور نفوذ در باورها و اعتقادات را از اقسام نفوذ دانست و تصریح کرد: غیرت، حیا، بی تفاوت نبودن نسبت به باورهای دینی، غیور بودن و..باعث جلوگیری از نفوذ می شود.

امام جمعه میامی غیرت ملی، ناموسی ودینی را از اقسام غیرت یاد کرد وگفت: همانطور که ناموس خودمان مهم است باید ناموس خداوند یعنی مقدسات الهی را مهم دانست و باید جوانان و وجوانان غیور این سرزمین در مساجد ونماز جمعه حضوری باشکوه داشته باشند تا از آسیب های اجتماعی مصون بمانند.

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال