یک میلیون و 700 هزار ایثار گر زیر پوشش بیمه بنیاد شهید

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از پوشش بیمه تکمیلی یک میلیون و 700 هزار خانواده شهید ، جانباز ، آزادگان و خانواده هایشان خبر داد.
  • یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 12:4
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عبدالرضا عباس پور در جمع خبرنگاران گفت: خدمات سلامت در بنیاد شهید به صورت هرمی ارائه می شود و هر چه از جامعه آماری کاسته شود به خدمات تخصصی اضافه می شود.
وی افزود: در پایه هرم بیمه های پایه همگانی برای 811 هزار نفر که هیچ بیمه ای ندارند ارائه می شود.
عباس پور گفت: بیمه های تکمیلی برای همه جامعه هدف بدون درنظر گرفتن شغل آنان و بیمه های پایه شان ارائه می شود به گونه ای که جامعه هدف برای درمان بدون در نظر درصد جانبازی به صورت رایگان بدون فرانشیز خدمات دریافت می کنند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثاگران افزود: 3 هزار و 500 مرکز درمانی طرف قرارداد درهمه استان های کشور به جامعه هدف بنیاد شهید خدمات ارائه می کند و 31 خدمت پزشکی را پوشش می دهد.
وی اضافه کرد: رصد سلامت از سال 84 در بنیاد شهید آغاز شده است و 610 پزشک عمومی برای رصد سلامت جامعه هدف بنیاد در سراسر کشور فعالند.
عباس پور گفت:رده چهارم هرم سلامت استفاده از کلینیک های تخصصی و رده بعدی کلینیک های فوق تخصصی است که همزمان چند متخصص به صورت مشورتی برای ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف فعالند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثار گران افزود: دعوت از متخصصان خارج از کشور و همچنین اعزام به خارج از کشور از دیگر برنامه های بنیاد شهید برای ارائه خدمات درمانی کامل به جامعه هدف است.
وی گفت: کشور از نظر تخصص بی نیاز است اما با هدف تبادل اطلاعات و آموزش پزشکان داخلی همچنین ارتقای تجهیزات از متخصصان خارج از کشور برای درمان جانبازان به صورت مستمر استفاده می شود.
عباس پور افزود: اعزام به خارج از کشور با نظر کمیسیون تخصصی بنیاد شهید است و یک شورای عالی نیز به منظور دعوت از متخصصان خارج ازکشور برای درمان جامعه هدف فعالیت می کنند.


ثبت نظر

ارسال