برنامه ششم نوید بخش ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مواد قانونی برنامه ششم توسعه که در حال تصویب نهایی در مجلس است، گفت: برنامه ششم توسعه مصوبات خوبی در زمینه اشتغال و مبارزه با بیکاری دارد و در واقع نوید بخش در این زمینه است.
  • دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 10:49
گروه سیاسی: حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه در حال حاضر در صحن مجلس در حال تصویب است، گفت: خوشبختانه برنامه ششم توسعه کشور، برای مملکت افق‌های خوبی دیده و برای رفع مشکلات فعلی کشور مصوبات مفیدی دارد.


برنامه ششم نوید بخش ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری است

وی در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نیوز افزود: آنچه بعنوان برنامه ششم توسعه در صحن مجلس مصوب شده و در حال تصویب است، مصوبات بسیار خوبی است و بخصوص تسهیلات برای ایجاد اشتغال و اشتغال خانگی یکی از ویژگی‌های این برنامه است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به دیگر ویژگی‌های برنامه توسعه تاکید کرد: برنامه ششم توسعه به تولید در داخل، اقتصاد مقاومتی، رونق صادرات، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری توجه ویژه دارد که امیدواریم دولت این برنامه و مصوبات مجلس را بطور دقیق اجرا کند تا همه اهداف آن محقق و مشکلات رفع شود.

سلیمی اضافه کرد: در مجموع مصوبات مجلس در برنامه ششم توسعه، مصوبات قابل قبول و دفاعی است.

سلیمی گفت: برنامه ششم افق‌های خوبی برای جوانان دیده از جمله در زمینه وام ازدواج هم پیش بینی‌های خوبی شده است.

وی با بیان اینکه کار تصویب برنامه ششم توسعه در روزهای آینده در مجلس به اتمام می‌رسد، افزود: البته آنچه در مجلس شورای اسلامی مصوب می‌شود باید به تائید شورای محترم نگهبان هم برسد و بعد از سوی دولت اجرایی شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: برنامه ششم توسعه کشور از اول فروردین سال آینده اجرایی می‌شود که امیدواریم دولت در سال 96 با اجرای دقیق برنامه در راستای تحقق اهداف آن گامهای مثبتی بردارد.



ثبت نظر

ارسال