فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در مقاطع حساس بیمه می کند/امکانات رفاهی تپه شهدای گمنام باید تکمیل شود

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد:امروز فرهنگ ایثار به این معناست که در مسیر خدمت به مردم گام برداریم و اگر به این فرهنگ دامن بزنیم کشور در حوزه های مختلف موفق خواهد بود.
  • سه شنبه 21 دی 1395 ساعت 15:9

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری:جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار  و شهادت با حضور علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و اعضای این شورا در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد.

 
فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه در رابطه با مصوبه نامگذاری محلات و خیابان های مسجدسلیمان گفت:نامگذاری محلات ,خیابان ها و معابر عمومی باید براساس آئین نامه ای که مصوبه مجلس شورای اسلامی است انجام شود و  شورای شهر در نامگذاری های جدید از این قانون تبعیت کند.
 
وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود:جمهوری اسلامی هم اکنون در مقطع حساسی قرار دارد که با رهبری های مقام معظم رهبری تاکنون گام های خوبی در این مسیر برداشته ایم اما آنچه که می تواند کشور و انقلاب را در این مقطع بیمه کند فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
گوروئی ادامه داد:موفقیت  ما در  مدیریت هشت سال دفاع مقدس از روی تجربه نبود بلکه وجود فرهنگ ایثار و شهادت در بین همه اقشار مردم بود که در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم.
 
وی اظهار داشت:اگر امروز  می بینیم که جبهه مبارزه با کفر را بیرون از مرز هایمان مستقر کرده ایم مدیون همان فرهنگ ایثار و شهادت هستیم .
 
فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد:امروز فرهنگ ایثار به این معناست که در مسیر خدمت به مردم گام برداریم و اگر به این فرهنگ دامن بزنیم کشور در حوزه های مختلف موفق خواهد بود.
 
وی تاکید کرد:امروز باید سبک نوینی از فرهنگ ایثار را ارائه دهیم و سعی کنیم جوانان و نسل جدید از صمیم قلب این فرهنگ را بپذیرند و یقین پیدا کنند که موفقیت کشور مدیون روحیه ایثار و شهادت است.
 
رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسجدسلیمان خواستار رسیدگی بیشتر به تپه شهدای گمنام به عنوان یک مکان توریستی شد و تصریح کرد:امکانات رفاهی و خدماتی در تپه شهدای گمنام باید تکمیل شود و این مکان و امام زاده هفت شهیدان در تورهای گردشگری ویژه ایام نوروز به مردم و مسافران معرفی شوند.

ثبت نظر

ارسال