از فارغ التحصیلی خلبانان F5 ارتش تا تشریح ارتباط خائنین با رسانه های ضدانقلاب از سوی معاون سیاسی سپاه

در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد.
  • جمعه 24 دی 1395 ساعت 9:41
نیروهای مسلح ایران
خبرگزاری میزان-گروه سیاسی: در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد که در ادامه مهمترین این خبرها را می خوانید:

ضدانقلاب در برآورد آینده خود، کاری دارد که برای انجام آن باید قوه قضائیه منکوب شود

حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه گفت: ضدانقلاب هروقت احساس می کند که در برآورد آینده خود، کاری دارد که برای انجام آن باید قوه قضائیه منکوب شود، حملاتشان را به سمت این نهاد حاکمیتی می افزایند؛ همانند آن حربه نخ نما شده که در ایام انتخابات، حملات خود را به سمت شورای نگهبان اضافه می کنند؛ ضدانقلاب در سر خود "فتنه ای جدید" دارد و به همین دلیل می خواهد قوه قضائیه را منفعل کند، در این میان قوه قضائیه نیز باید در برابر این فتنه های پیچیده، همانگونه که تاکنون شاهد بوده ایم، هوشمندانه عمل کند. (بیشتر بخوانید)

مراکز علمی ارتش نقش مهمی در ارائه راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

امیر پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ارائه راهکارهای علمی اثرگذار و قابل اجرا در موضوعات مختلف می‌تواند زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب فراهم آورد و در این زمینه مراکز علمی آجا می‌توانند بهترین نقش را ایفا کنند. (بیشتر بخوانید)

خلبانان F5 پایگاه وحدتی دزفول فارغ التحصیل شدند

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم جشن دانش آموختگی خلبانان F5 پایگاه وحدتی دزفول برگزار شد. (بیشتر بخوانید)

ارتباط خائنین با رسانه های ضدانقلاب

سردار رسول سنایی راد گفت: بسیاری از خبرهایی که توسط این پایگاههای ضدانقلاب پخش می شوند خبرهایی تحریف شده هستند که گرچه شاید در میان برخی از آن اخبار، اندک واقعیتهایی هم وجود داشته باشد اما همان واقعیتهای محدود نیز برای بکارگیری در "اشاعه اکاذیب و خبرهای تحریف شده" مورد استفاده قرار می گیرند. (بیشتر بخوانید)

سردار علی زاهدی معاون عملیات سپاه شد

با حکم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه سردار علی زاهدی به سمت معاون عملیات سپاه منصوب شد. (بیشتر بخوانید)

وزارت اطلاعات بیش از 7 هزار گوشی تلفن همراه را کشف و ضبط کرد

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادارات کل استان‌های کرمان و اصفهان دو باند قاچاق گوشی تلفن همراه شناسایی، مورد برخورد و بیش از 7000 گوشی به ارزش تقریبی 7 میلیارد تومان کشف و ضبط گردید. (بیشتر بخوانید)


توضیحات شمخانی درباره علت سفرش به دمشق

دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص اهداف سفرش به دمشق گفت: این سفر برای هماهنگی و همکاری بین ایران، سوریه و روسیه انجام شده است. (بیشتر بخوانید)

35 هزار شبکه ماهواره ای و فضا مجازی یک معضل اجتماعی است

رئیس دفتر ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروزه وجود بیش از 35 هزار شبکه ماهواره ای و وجود فضای مجازی است، یک معضل اجتماعی است. (بیشتر بخوانید)


انتصابات جدید در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور احکامی معاون طرح و برنامه، بودجه و امور راهبردی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، مدیرکل حفظ آثار استان تهران و رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت را منصوب کرد. (بیشتر بخوانید)


خانواده شهدای مدافع حرم تا سایر خانواده ها ولی نعمتان ما هستند

سردار جعفر اسدی با بیان اینکه اعم از خانواده شهدای مدافع حرم تا سایر خانواده ها ولی نعمتان ما هستند، اظهار کرد: شهدا به ما عزت و سربلندی دادند و امروز به لطف خدا خط مقدم اسلام به آن طرف مدیترانه رفته است؛ روزی مردم خوزستان از خانه بیرون می آمدند و ظرف ده دقیقه به خط مقدم می رسیدند اما امروز به برکت خون شهدا نعمت پشت سر نعمت به ما می رسد و ما باید قدردان این نعمات باشیم. (بیشتر بخوانید)

فرمانده ارشد سپاه مهم ترین آرزویش را رسانه ای کرد

سردار پاکپور گفت: مهمترین آرزوی من هم این است که خدا عاقبتمان را به خیر کند و ما را شهید کند تا با شهدا محشور شویم و به مرگ طبیعی نمیریم. (بیشتر بخوانید)

اطلاعاتی از نظامیان آمریکایی که هنوز منتشر نشده است

 رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم گفت: نیروی دریایی سپاه با تجربه ای که از دستگیری نظامیان انگلیسی در خلیج فارس از گذشته داشت، این بار در کوتاهترین زمان ممکن 10 تفنگدار نظامی آمریکایی را بازجویی کرد و فیلم ها و تصاویر متعددی را از آنها ضبط و ثبت کرد. (بیشتر بخوانید)

سیر تحولات در سوریه به نفع بشار اسد پیش می رود/ تروریست ها به تدریج دفع خواهند شد

مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه باید پیروزی حلب را مانند فتح خرمشهر فرض کنیم و از آن خرسند باشیم، اظهار کرد: الحمدالله با پیروزی حلب اتفاقات خوبی در کشور سوریه رخ داده است. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

ثبت نظر

ارسال